Hønemor eller... {{forumTopicSubject}}
Som mange af jer nok ved så mistede vi Pjevs i sommers efter kort tids sygdom... Vi fik derefter en killing Zig som i dag er 7 mdr... Det at vi mistede Pjevs, og at Pusser blev meget syg lige efter, har nok gjort at vi er lidt ekstra pylrede om vores katte...
Nu er det så sådan at vi er i tvivl om Zig er ved at blive syg eller om det bare er os der ligger for meget i det... Det er derfor jeg spørger jer til råds
Jeg fjerner jævnligt (2-3 gange om ugen) sådan noget mørkt snask ved Zigs øjne, ved ikke om det er søvn eller om det er noget vi skal være opmærksomme på?
Desuden synes vi at han, nogle gange, når han trækker vejret, kommer med nogle lyde... Som om han snorker, men han er vågen... Er det noget vi skal være bekymrede om?
Han er ellers som han plejer, spiser, tisser, laver afføring, legesyg osv... Han er indekat forresten
Puha det blev lidt langt, håber ikke det blev for indviklet
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 5 Emner: 29 Svar: 109
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Også når han er vågen...
Og det der i øjnene... Nu skriver du "snask"...
Men er det bare sådan nogle indtørrede klatter?
For det har mine ofte, det behøver ikke betyde noget..
Vi andre kan jo også have søvn i øjnene
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Slap bare helt af, Zig har bare søvn i øjnene og snorkelyden er heller ikke alarmerende med mindre han snotter.
Med det sidste kan du selvfølgelig tage en snak med dyrlægen om, hvis du så vil føle dig mere sikker.
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.203
Marianne - Han snotter heldigvis ikke
Lotte - Jo indtørrede klatter, var lidt træt da jeg skrev det
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Et par af mine katte (og min hund) kan snorke værre end en gammel mand, og det kan jeg sikkert også - hører det bare ikke selv
Hønemor eller...