{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår må de andre møde killingerne?
  • #1   28. nov 2010 jeg vil mene at det er afhængig af hvad din hankat siger til killingerne, jeg havde en hankat som bare elskede de små og en anden som skulle bruge lang tid for han accepterede dem

  • #2   28. nov 2010 Det kommer an på både hankat og mormis. Her i huset er det ikke sundt at være i nærheden af killingerne for mormis. Men Vaner er osse ekstremt beskyttende og går ikke af vejen for at tæve en hankat der er over dobbelt så stor som hende. Bare spørg min Kashmir ;-D
    Er det en fertil han, kan det endda ske at han vil slå meget små killinger ihjel, for at komme til at parre mormis.


  • #3   28. nov 2010 Som Marianne skriver kommer det meget an på kattene. Jeg har altid haft min hankat sammen med mormisserne og killingerne og har aldrig haft problemer med det.

  • #4   28. nov 2010 Okay. Tak for jeres svar. Jeg prøver mig bare frem, når den tid kommer:o) Han kan godt finde på at hoppe op pg lægge sig på hankatten og bide hende i nakken. Men hun bliver ikke gal eller noget og lader ham bare gøre det. Så jeg ved ikke om han kan finde på at bide killingerne.. Men jeg må som sagt prøve mig frem:-)

  • #5   28. nov 2010 Vores killinger elskede deres far og omvendt smiley
    Men ja, det er noget meget forskelligt..


  • #6   28. nov 2010 Susanne> Stak af?? Gjorde han dem noget eller legede han bare far? he he. Kunne ikke lade være med at små-grine lidt over at han stak af med killingerne.. Ha ha!

    Berit> det var også planen at mor og killinger skulle være på førstesalen, men der er for koldt deroppe, så de bliver nød til at være nedenunder:-)


  • #7   28. nov 2010 Den hankat jeg har, er ikke far til killingerne. ved ikke om det gør en forskel. Men han er i hvert fald ikke interesseret i at parre sig med mormissen, så tror ikke at han ville gøre killingerne noget med det formål:o)

  • #8   28. nov 2010 her i huset ....hilser farmis (og hunden) på sine killinger i løbet af det første døgn....og så igen efter nogle dage...derefter hver dag , bare lige et minut..... når killingerne er omkring 3 uger kommer de i kravlegård, hvor alle husets dyr kan hilse på....men de har hils på ved besøg i stuen mange gange inden kravlegården tages i brug.....kravlegården er til at lære killingerne at bruge kattebakke (begrænset areal)... mine kastater er overbeviste om at 3 ugers killinger spiser kastrater på 5-6 kg....så de nærmer sig ikke sådan lige de første dage...

  • #9   28. nov 2010 Haneben> Ha ha, okay. Kunne også godt forestille mig at min hankat ville reagere sådan og han vejer altså 10 kg. Men tror at han ser sig selv som et lille nips. Han er nemlig en rigtig bangebuks:o)

  • #10   29. nov 2010 det er ikke fordi hankatten ser sig selv som et nips....men de der små skrigerøve, de har rigtig rigtig farlig løve som MOR, og HUN er MEGET MEGET FARLIG....tro mig....en mormis vil gå gennem ild og vand sor sine børn....og hankatte de spises i bryggerset

  • #11   29. nov 2010 Okay. Min hunkat sætter ALDRIG min hankat på plads, selvom jeg engang i mellem ville ønske at hun gjorde. Men kan høre at det højst sandsynligt kommer af sig sig selv:o)

  • #12   29. nov 2010 tro mig en hunkat MED killinger er MEGET farlig for hankatte....og hankatten VED det

  • #13   29. nov 2010 Jeg havde nu engang en super skøn hankat og han havde nu dem skøre tendens til AKLTID at snuppe et par killinger når de var mellem 2-3 uger gammle og så skulle de ligge og "patte" hos ham og han var da bare SÅ stolt..Og som det er nu så har jeg en rigtig modig hankat (en super lækker blå exotic) og han nøjes nu bare med at holde sig langt væk fra de små da han nu ikke er alt for stolt ved de små skrigehalse men tilgengæld når min hund han ser nyfædte så begynder han at græde som med tårer og adoptere hele kuldet. Derfor hedder det så at Kalvin er farmor til de utrolig få kuld som jeg til tider har. Men held og lykke med det hele og det skal da nok gå fint smiley

  • #14   29. nov 2010 Jeg har ALDRIG i mine 23 år som opdrætter oplevet andet, end at både kastrater og fertile hanner var meget søde barnepiger og hyggeonkler for killingerne. (se evt. billederne under Zulu i min profil).

    Jeg har heller aldrig isoleret en hunkat med nyfødte killinger. Hun har selvfølgelig haft sin fødekasse stående et roligt sted uden for megen trafik og støj, men de andre dyr har frit kunnet komme og hilse på.


  • #16   29. nov 2010 jeg skiller ikke min flok ad, når der kommer killinger. Balder er en rigtig god onkel så snart killingerne begynder at stavre rundt og Luna og Gucci deles gerne om Guccis killinger. Luna kan få lov at have sine for sig selv smiley
    Jeg har ikke haft problemer hverken med kastrat eller fertil og hverken med hankatten som far eller med anden farmis.


  • #17   29. nov 2010 Små killinger skal udsættes for "nye indtryk" og andre katte.

    Man skal være lodt forsigtig med andre katte har man katte gående der er bærer af det ene eller andet ...


Kommentér på:
Hvornår må de andre møde killingerne?

Annonce