{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Tyk mave - IKKE orm {{forumTopicSubject}}

Hej,

Min Bella har ikke orm (det har vi styr på) men har alligevel en meget fast, rund og tyk mave. Det gør ikke ondt når man rør og hun har vidst heller ikke problemer med at gå på bakke (gør det 2-3 gange om dagen). Vi har i en periode givet hende vådfodder og det blev hendes mave rigtig fin og meget mindre fast og tyk af, men så snart vi går over til vådfodder + tørfodder, så bliver den helt udspillet igen smiley

Jeg fodrer med Acana fodder. Er der andet tørfodder som måske kunne være bedre ved sådan et problem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyk mave - IKKE orm
  • #1   3. dec 2010 måske der er noget i tørfoderet hendes mave ikke synes om smiley

hvis jeg spise brød med hvidt mel, bliver jeg helt oppustet. jeg kan godt gå på toilet, men det er ikke smertefrit smiley

jeg ved ærlig talt ikke om katte kan reagere på samme måde. det er bare en idé smiley

• #2   3. dec 2010 Der sker jo det, at når tørfoder kommer ned i maven, så suger det væske og kommer derfor til at fylde ret meget, så hvis du giver tørfoder, så lad hele tiden skålen med det være fyldt og hav ohaå skåle med vand stående flere steder i huset. (Katte drikker gennemgående for lidt, især hvis de kun har vand ved siden af deres foder).

Så spiser katten nemlig kun få gram ad gangen, drikker mere, og foderet fylder ikke så meget.

• #3   3. dec 2010 Skålen er altid fyldt med mad og jeg stiller vand til rådighed hele tiden og mange steder - så det er ikke løsningen.

Heidi B - det kunne godt være det faktisk. Så er det bare med at finde ud af hvilket mad hendes mave 100% kan tåle.. og tænkte at der måske i den forbindelse måtte være noget mad til sarte maver.

Kommentér på:
Tyk mave - IKKE orm

Annonce