2.421 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Dåsemad i køleskabet? Dåsemad i køleskabet?

Hej alle,
Mine to katte er glade for vådfoder, både på dåse/pose og hjemmelavet, men spiser ikke mere end måske 50 g. hver, ad gangen.. Spørgsmålet er så, om jeg mon kan give dem, hvad jeg mener de kan spise op, og gemme resten af dåsen/posen i en plastikbøtte i køleskabet et par timer, evt. til dagen efter? Det er jo ca. 50 g. jeg smider ud af en dåse på 156 g. og det er nu lidt ærgeligt, synes jeg..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dåsemad i køleskabet?
  • #3   13. dec 2010 Når jeg åbner en dåse om morgenen, så får kattene en portion hver. Resten kommer jeg i en plastikbøtte, og den tager jeg så af resten af dagen.
    Førhen gjorde jeg meget ud af at blande lidt varm kogt vand i, eller lade det stå lidt og temperere, men nu får de det lige fra køleskabet. Deres maver lader fint til at tåle det - måske fordi det er mange små portioner fordelt over hele dagen.

• #4   13. dec 2010 Det kan sagtens gemmes. Når mine skal have igen giver jeg det lige 10-15 sek i microen

• #7   13. dec 2010 Tak for svar smiley og super, for de vil jo gerne have at der bliver serveret for dem flere gange om dagen og så kan det jo hurtigt blive en 'dyr' fornøjelse, hvis der går så meget til spilde smiley

• #8   13. dec 2010 Det kan sagtens gemmes:-) Du skal bare hælde det over i en anden lufttæt beholder, da man ikke "må" opbevare mad i åbne dåser, da ilt går i forbindelse med metallet og udvikler et eller andet.. Kan selvfølgelig ikke huske hvad et hedder...:-S Prøver lige at google det;-)

Kommentér på:
Dåsemad i køleskabet?

Annonce