{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Hankat bider {{forumTopicSubject}}

Har et lille problem som jeg vil høre om der er nogen der har et svar på ..

Har to dejlige maine coon ungkatte på snart 9 måneder. Men den ene Enzo er begyndt på at små bide når man kæler eller leger med ham.. Han ser ikke ud som om han gør det for at være ond mere som om det er sjovt smiley Dette er meget belastene og er begyndt om tænke på om der er noget galt med ham eller han bare prøver kræfter ?
Enzo har det også med at bide i ALT han kan komme i nærheden af ??? er dette normailt ???

HJÆLP !!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hankat bider
  • #2   14. dec 2010 Min Donna gør det samme, hun nipper lidt når jeg nusser hende, eller slikker på mig, det er ikke altid men nogle gange, og jeg tager det som en tegn på hun sys det er rart

  • #3   14. dec 2010 Jeg har med held vænnet min MCO af med det, ved at stoppe med at kæle hver gang tænderne kom frem og sige NEJ. Det er meget sjovt så længe de er små, meeeeen ikke på sigt. Nu nøjes han med at sætte en hjørnetand forsigtigt i knæet hvis jeg ignorerer ham.

  • #4   14. dec 2010 Min Bandit bider også og kradser med bagpoterne, hvis han synes alt det kæleri bliver for meget. Vi respekterer det bare som et tegn på, at han ikke er den type kat, der gider blive nusset ret længe ad gangen.

Kommentér på:
Hankat bider

Annonce