1.131 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

kat(mor) på besøg-killing-kan ikke sam kat(mor) på besøg-killing-kan ikke sam

hej forum smiley

jeg er i juleferien hos mine forældre. Jeg har min etårige kat, Silke, med og mine forældre har en af hendes killinger.

Det startede godt med, at killingen kom hen og snuste til Silke. Men så begyndte Silke ellers at knurre og hvæsse af den stakkels killing, som jo nu bor der. Silke er vokset op hos mine forældre, men jeg tog hende med da jeg flyttede, for det er jo min kat, og kan ikke undvære hende.

Det er 3. dag nu, og hver gang killingen nærmer sig Silke, så knurrer hun af killingen.
Jeg har kigget lidt på, hvad man kan gøre, og prøver med at give dem mad sammen. Det går også okay, men lidt efter knurre Silke igen af killingen, så killingen tager ørerne tilbage og hvæsser, og til sidst må stikke af. Når Silke går ind i stuen, og sætter sig og vasker sig, så løber killingen hen og vil lege-slås. Men det vil Silke ikke, og så begynder de at slå ud med poterne og hvæsse af hinanden. Silke knurrer.

Men Silke knurrer og hvæsser også af mig, og det kan jeg slet ikke forstå smiley Kun når vi er sammen på mit værelse, så er hun, som hun plejer.

Jeg har sat feliway i stikkontakten i stuen, hvor de mest opholder sig. Men det har ikke rigtig virket endnu.
Men hvad kan jeg ellers gøre? Jeg er her indtil 2. januar, så der er lang tid. Men finder de selv ud af det efter nogle flere dage sammen?

Silke er neutraliseret, og killingen skal i februar, da den stadig er for ung til det.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kat(mor) på besøg-killing-kan ikke sam
  • #3   18. dec 2010 mange tak for svarene smiley tror også godt at Silke kan klare at være alene i weekenderne. Men når det er juleferie, så vil jeg helst have hende med.

Jeg håber, at de snart finder ud af det. Vidste ikke at Silke var utryg smiley

killingen er 4 måneder, og har læst at den kommer i løbetid i 6. måned, så derfor venter min mor med det, men der er bestilt tid til det smiley den er også meget lille af sig, og var den mindste i kuldet.

måske hvis de begge var neutraliserede, så ville det gå bedre

Kommentér på:
kat(mor) på besøg-killing-kan ikke sam

Annonce