{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

kom hjem til en halvsmadret lejlighed {{forumTopicSubject}}

smiley den stod på restaurant lige efter arbejde i dag og havde bedt min bror om at være hos Asti lidt når han havde fri , han havde kun været hos den i 20 min , og det resulterede i en halvsmadret lejlighed smiley 2 glas lysestager lå smadret på gulvet , servietter lå ud over det hele og det meste af min reol var væltet ned smiley Derudover havde hun trådt på noget af glasset , heldigvis ikke slemt men det har blødt en smule . Den laver seriøst aldrig ulykker medmindre den er alene længere tid , så jeg er sikker på at den har gjort det fordi den ikke sys han skulle gå allerede smiley Øv det er bittert , og synd for lille Asti mis smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kom hjem til en halvsmadret lejlighed
  • #1   28. dec 2010 Sofie , Min bror kiggede jo til den , men han havde kun haft 'tid i 20 min' og du kan tro at han har fået skider , så hvis du vil være venlig at læse hvad jeg skriver inden du kommer med bemærkninger omkring at få folk til at kigge til den .
    for du kan tro jeg ALTID tænker på at få nogle til at kigge efter den , og min bror plejer osse at være der i over en time fordi han elsker at hygge med den , men ikke i dag . Og du kan tro at den er blevet tjekket i hoved og r*v om den er kommet til skade , og det er kun en lille prik på den ene pote , og jeg har tjekket om der ligger glasskår i .
    Er alle så afklaret med at jeg ikke har ladet katten være alene uden opsyn og at jeg har styr på det den havde trådt på ? smiley


  • #2   28. dec 2010 Susanne , Asti er overalt når jeg ikke er hjemme , men plejer aldrig at vælte ting ned eller noget . Så man blir jo helt chokeret når man kommer hjem til så mange ulykker på én gang. Men det er trods alt første gang den nogensinde har væltet noget glas ned . 7-9-13 lad os håbe det var den sidste smiley

  • #3   28. dec 2010 Åååh , ikke godt ! Det er jo nogle halvfarlige dyr du har dig der smiley Måske de osse kan bære knivene og stikke folk hvis i får indbrud ? Eeej , spøg til side smiley
    Men det er da en halv træls vane må man sige :s


  • #4   28. dec 2010 Giv Asti en legekammerat så hun ikke keder sig.

  • #5   28. dec 2010 * Diktatorisk HA * - også min tanke. Ellers bliver de nogle små terrorister :0)


  • #6   28. dec 2010 Susanne - meget sandt. Men man kan håbe :0) Vores nabos kat sniger sig også somme tider ind og hiver en pakke tørfoder ud af skabet og hælder rub og stub ud over det hele, mens vores egen bare give den diva-blikket :-)) I det mindste er vores kat så beskæftiget at hun ikke laver ballade ;o)

  • #7   29. dec 2010 Jeg ville gerne få en legekammerat til hende , men desværre siger reglerne i mit boligkomplex én kat pr. lejlighed . smiley
    Sofie det er rigtigt at det ville være synd , men synes at du skal kaste det videre til alle dem der har udekatte , som hver dag er i risiko gruppe for at blive kørt ned , det ville da osse være synd ?
    Denne ene gang hvor noget er blevet ødelagt er vidst ikke nok til at dække hele den risiko en udekat har , og jeg det er KUN her til jul at jeg havde den fremme som kunne gå i stykker , ellers er alle min ting nærmest lavet i stål.


  • #8   29. dec 2010 Pulleh.... Det lyder som en munter lille kat du har.... og jeg synes seriøst du skal prøve at udfordre systemet lidt, for den har brug for en legekammerat... Så kan du også lade den være alene hjemme i længere tid uden du skal tænke på at den kun går og venter på dig.
    Snak med din udlejer, og hør om du ikke kan få dispensation til en kat til.
    Det skader ikke at spørger smiley


  • #10   30. dec 2010 Janni , jeg har forhørt mig op til flere gange og forsøgt igen med hjælp fra min nabo som er i bestyrrelsen , men uden held smiley Så jeg tør bare ikke , for jeg blir smidt ud hvis det finder ud af det , og jeg ville aldrig vælge misserne fra og sælge en af dem smiley
    Sus , så skal jeg lukke den inde i et værelse da jeg har fjernet døren til stuen og til køkkenet fordi de fyldte for meget . Men trods alt , var det første gang jeg har oplevet så meget ravage smiley
    Min bror undskyldte og sagde at næste gang skulle han nok være der længere og tænde tv og sådan så det virker normalt smiley


  • #11   30. dec 2010 Måske skyldes ravagen at katten er blevet skræmt ved lyden af kanonslag eller andet bombehalløj ...

  • #12   30. dec 2010 Det sagde min far os , men jeg tvivler på at det kan være skylden for jeg bor ikke langt fra Holstebro kaserne og der er tit øvelser der ude så vi har de der bombelyde a og til . Og nytårsaften plejer hun næsten ikke at ænse skyderiet .

Kommentér på:
kom hjem til en halvsmadret lejlighed

Annonce