2.039 visninger
|
Oprettet:
garanti hos dyrlægen efter operation {{forumTopicSubject}}
er der nogen som ved om det kan passe at der er garanti på 24 måneder efter en hunkat er blevet steriliseret.. det er fordi at min kat har været ved dyrlæge et par gange efter pga hendes mave vokser nede omkring lysken og indtil videre har jeg fået tre diagnoser af den samme dyrlæge. 1. mælkekitler. 2.brok. 3. fedtvæv.. hun har dårlig mave tit og jeg har skiftet mad siden første diagnose uden at det har hjulpet. har fået at vide fra en veninde at der er noget som hedder 24 mdr.s garanti men jeg kan ikk finde noget på det..
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 10 Emner: 44 Svar: 504
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 9
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 859
Normalt ville jeg sige, at indgrebet ved sterilisation er så lille, at det i hvert fald ikke burde give problemer, men hvis dyrlægen vitterligt er så inkompetent, at du har været hos ham 2 gange og fået 3 så forskelligartede svar, så ville jeg virkelig bekymre mig.
Men det med fedtvævet er faktisk ikke usandsynligt, slet ikke efter sterilisation. Jeg har en kat på 1,5 år med sådan et 'yver' - og det har hun da haft længe... siden langt før hun blev 1 år.
En anden dyrlæge skal selvfølgelig kunne lede problemet til operationen, hvis du skal køre en klage imod dyrlægen. Og mon ikke der findes et klagenævn til den slags?
jun 2010
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 859
Hvis ikke det fremgik klart, så er det altså ingen fejl, hvis der bare er tale om fedtvæv eller en såkaldt kastratdelle
jun 2010
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Venter spændt på hvad den anden dyrlæge finder ud af.
jun 2010
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Jeg ønsker dig god bedring med den lille missepige
garanti hos dyrlægen efter operation