{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.039 visninger | Oprettet:

garanti hos dyrlægen efter operation {{forumTopicSubject}}

er der nogen som ved om det kan passe at der er garanti på 24 måneder efter en hunkat er blevet steriliseret.. det er fordi at min kat har været ved dyrlæge et par gange efter pga hendes mave vokser nede omkring lysken og indtil videre har jeg fået tre diagnoser af den samme dyrlæge. 1. mælkekitler. 2.brok. 3. fedtvæv.. hun har dårlig mave tit og jeg har skiftet mad siden første diagnose uden at det har hjulpet. har fået at vide fra en veninde at der er noget som hedder 24 mdr.s garanti men jeg kan ikk finde noget på det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  garanti hos dyrlægen efter operation
  • #1   3. jan 2011 hmm lyder som brok, arbejder et sted hvor vi neutralisere MANGE katte og det ser vi desværre engang i mellem, så hvis det er brok skal det behandles

• #2   3. jan 2011 har du så hørt om det med garantien, mia b?? jeg kontakter dyrlægen imorgen for nu har jeg snart opgivet på det her.. er synd for katten

• #4   3. jan 2011 Det burde altså ikke være så svært at finde ud af om det er enten brok, mælkekirtler eller fedtvæv der er grund til ændringen af maven! Jeg stemmer også helt klart for at finde en dyrlæge med bedre forstand på katte.
    Normalt ville jeg sige, at indgrebet ved sterilisation er så lille, at det i hvert fald ikke burde give problemer, men hvis dyrlægen vitterligt er så inkompetent, at du har været hos ham 2 gange og fået 3 så forskelligartede svar, så ville jeg virkelig bekymre mig.
    Men det med fedtvævet er faktisk ikke usandsynligt, slet ikke efter sterilisation. Jeg har en kat på 1,5 år med sådan et 'yver' - og det har hun da haft længe... siden langt før hun blev 1 år.
    En anden dyrlæge skal selvfølgelig kunne lede problemet til operationen, hvis du skal køre en klage imod dyrlægen. Og mon ikke der findes et klagenævn til den slags?

• #5   4. jan 2011 tak for jeres svar.. vil lige kontakte en anden dyrlæge imorgen tidlig om det her

• #6   4. jan 2011 Du må lige melde tilbage.

Hvis ikke det fremgik klart, så er det altså ingen fejl, hvis der bare er tale om fedtvæv eller en såkaldt kastratdelle smiley

• #7   4. jan 2011 min kat har døjet med diarre og sovet meget de sidste 48 timer

• #8   4. jan 2011 Det lyder bestemt ikke godt og kan lige som de andre kun anbefale dig at komme til at anden dyrlæge meget hurtigt. En kan med diarre får lynhurtigt vædsketab og kan dø meget hurtigt. Jeg vil helst ikke gøre dig bange. Indtil du kommer afsted så sørg for at hun får vædske, tving hende hvis det er nødvendigt. Brug en engangssprøjte og har du zoolac så give hende 2 "streger" hver 6.time indtil du kommer afsted. Det er måske en ide at tage en afførringsprøve med.
    Venter spændt på hvad den anden dyrlæge finder ud af.

• #9   5. jan 2011 har idag været ved dyrlæge og skal det igen imorgen da tigermis havde feber og de mener at der måske er noget med tarmene men får svar imorgen derude

• #10   5. jan 2011 øv øv øv, hvor var det godt du kom afsted. Men jeg forstår bare ikke hvorfor din din dyrlæge ikke har overvejet den diagnose (tarmbetændelse) noget før. Men nu er der heldigvis kommet skred i det og mon ikke den får det bedre når den bliver behandlet for det rigtige.
    Jeg ønsker dig god bedring med den lille missepige

Kommentér på:
garanti hos dyrlægen efter operation

Annonce