1.088 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Er han sky ?? Er han sky ??

Hej KG

I tirsdags fik jeg min skønne killing hjem som er en norsk skovkat..
Han kommer stadig ikke selv hen til os og vil kæles og når vi "fanger" ham for at sidde og nusse lidt med ham hopper han væk efter 5 min. tid.. Er han meget sky og bare ikke særlig kælen ?
Kan jeg gøre noget for at det bliver bedre, eller vil det bare altid være sådan ??

Håber der er nogen som kan gi' lidt råd smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er han sky ??
  • #1   17. jan 2011 Det kan godt være han skal falde lidt mere til.

• #2   17. jan 2011 Håber bare det er det smiley

• #3   17. jan 2011 tror i skal give ham tid og lade ham selv komme hen til jer smiley

• #4   17. jan 2011 Ja det er nok bare mig som forventer at han ville være en kælepot lige fra starten af ligesom vores anden kat smiley Men han er da begyndt og være mere fremme, og gemmer sig ikke så tit som han gjorde i starten, så det går da frem af smiley

• #5   17. jan 2011 Jah det skal nok komme :o) Når han først finder ud af hvem i er og hvem jeres anden kat er så løber han rundt over det hele smiley

• #6   17. jan 2011 Ja du har nok ret smiley Må bare ha' lidt tålmodighed med ham heh ..

• #8   18. jan 2011 Det er faktisk ret sjældent, at en lille killing gider ligge og bare kæle, med mindre den er meget træt.
    Enten tonser de rundt, eller også sover de.

Når han bliver ældre, vil han sikkert godt :-))

• #9   18. jan 2011 Et godt råd er nok, at lade ham komme til jer, og ikke fange ham. Han skal ikke føle sig presset til at kæles, så er det bare en ubehagelig oplevelse. Jeg hentede min killing forrige weekend, han var ikke så vild med at blive nusset, så jeg tilbragte bare en masse tid på at sidde hos ham, hvor jeg bare talte til ham, så han blev vandt til min stemme.

En anden ting er jo også MAD! smiley Vores helt store gennembrud var nok gennem maden. Nu kommer han til os, og han sover hos om natten smiley

Så tal til ham og hold hænderne for dig selv, selvom det er svært smiley Men tal til ham, så han vænner sig til din stemme, og lad ham assosiere dig med lækker mad smiley

Kommentér på:
Er han sky ??

Annonce