{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kattens vægt i forehold til dens alder
  • #2   19. jan 2011 de har kan komme til mad hele tiden og vand. de for tørfoder og dåsemad.

    Skal til dyrlægen med dem i starten af næste måned.
    Der vil jeg self. også spørge til deres vægt.


  • #3   19. jan 2011 Jeg har en killing på 12 uger - som vejer 1.9 kg! Netop været hos dyrlægen igår og blev vejet smiley
    De 4 andre vejede imellem 1.6 - 1.8 kg.

    Så synes det lyder af lidt...


  • #5   19. jan 2011 hvad for noget foder skal de så have for at tag på i vægt???

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #6   19. jan 2011 Hvis de får lov til at dase/slappe af i hjemmet meget af dagen, og de har deres tørfoder stående hele dagen til benyttelse og får vådmad en 1 til 2 gange om dagen og ikke skal være ude det meste af tiden, så vil de nok tage mere på. smiley Hvis de selvfølgelig ikke fejler noget andet. smiley

  • #7   19. jan 2011 her går jeg og synes at mine 15 ugers plejekillinger er nogle magre stabinkler. Orm og eller forkert foder. Det kan osse i meget sjældne tilfælde være for højt stofskifte.

  • #8   19. jan 2011 Min på 6 måneder vejer 3 kilo og er bestemt ikke tyk.. Så ville mene det er for lidt smiley

  • #11   19. jan 2011 Har også mistanke om at malou har orm,men har desværre ikke råd til hun kommer til dyrlæge lige nu. men jeg vil self. også tag lorte med så de kan tag prøve om hvad en slags orm hun har. så hun kan blive behandlet.

  • #13   20. jan 2011 okay, skal til dyrlægen med dem i næste måned så for jeg nok ormekur med til dem så de kan få over flere gange

  • #14   20. jan 2011 Er du sikker på din vægt vejer rigtigt ? Ud fra dine billeder ser de fine ud. Prøv at vej en liter mælk på vægten - det kan være du har fået den indstillet til at veje i pund.

  • #16   21. jan 2011 min vægt er en badevægt,så den måde jeg vejer dem på er at jeg vejer mig selv først også dem bagefter, så den er ikke helt præcis.

  • #17   22. jan 2011 Min erfarring med badevægt er bestemt ikke god. Jeg prøvede selv for et stykke tid siden at veje mine på samme måde. Og for "sjov" skyld, måske osse for en sikkerheds skyld vejede jeg den ene 4 gange på den måde du beskriver og det gav 4 forskellige vejninger, med næsten 1½ kg forskel. Så det du er kommet frem til skal du nok ikke regne med. Med "små" katte er en køkkenvægt så langt at foretrække med mindre man lige kender nogen der har investeret i en babyvægt.
    Så glem alt om den vægt og mærk på kattene. Kan du ikke TYDELIGT mærke rygsøjle og ribben, så vejer dine katte sikkert det de skal. Ellers vent til du kommer til dyrlægen og få dem vejet der.


Kommentér på:
kattens vægt i forehold til dens alder

Annonce