{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.860 visninger | Oprettet:

p.piller/løbetid {{forumTopicSubject}}

Jeg har en dejlig hunkat som i efteråret fik killinger... Hun har siden fået p.piller og har ikke haft nogen løbetid imens, men nu er hun i løb trods p.piller hver uge, hun har ikke været ude og derfor ved jeg hun ikke har kastet op. Jeg har jo så en han kat som hænger på ryggen af hende hele tiden nu smiley og jeg syndes det er for tidligt med endnu et kuld killingerne, men kan en kat komme i løb når den får p.piller?? håber virkelig der er en der kan svare og jeg er ikke ude på at få af vide at det er uansvarlig osv. da jeg virkelig ikke syndes det er godt at få killinger igen allerede og har passet de p.piller meget præsis ikke en dag for sent...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  p.piller/løbetid
  • #1   26. jan 2011 Nogle katte har ikke nok i 1 pille om ugen, de når at gå i løb i mellemtiden, så der skal nogle gange 2 piller til i ugen..

Prøv at snakke med din dyrlæge og hør hvad h*n mener du skal gøre..

• #2   26. jan 2011 Jeg må give min den ene hunkat pillen hver 5 dag, ellers går hun i løb. Så tag en snak med din dyrlæge, det er nemlig osse muligt at skifte mærke og se om det er bedre. Noget andet er at den ene af mine er verdensmester i at gemme dem i munden meget længe, så jeg har førhen fundet halve piller rundt omkring. Så jeg tager en eengangssprøjte og sprøjter vand i munden af katten efter jeg har puttet pillen ind, for så er jeg helt sikker på at hun synker den.

• #3   26. jan 2011 Ok viste ikke lige det der med 2 piller om ugen så vil ringe til min dyrlæge imorgen og tage en snak med dem og når jeg har fat i dem må jeg heller høre om hun kan klare endnu et kuld eller hvad jeg skal gøre hvis der nu er noget, men vil jo helst at der min. går 1 år i mellem... men mange tak for svar smiley og rigtig god aften til jer der ude...

• #4   26. jan 2011 Husk også på, at p-piller til katte faktisk slet ikke forhindrer graviditet som hos mennesker. De forhindrer løbetider, så hankattene ikke tiltrækkes til at parre - men gør de det alligevel, så bliver hunkatten altså gravid uanset hvor godt den er dækket ind af p-piller. Hos dig lyder det tilmed som om, at hunkatten har behov for hyppigere p-piller for ikke at gå i løb.
    Jeg ville ikke selv kunne acceptere at fylde mine katte med p-piller på den måde med kræft til følge.

Kommentér på:
p.piller/løbetid

Annonce