{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.345 visninger | Oprettet:

ja, så er tissetråden der igen--- {{forumTopicSubject}}

Det er lidt langt dette indlæg, undskyld...

Jeg ved godt tråde der minder om denne har været her TIT, men jeg bliver simpelthen nødt til at skrive lidt til jer.. er SÅ frustreret...

Min lille Gittemis, en hittekilling, har boet hos os nu i ca. 3 måneder.. Til at starte med var der ikke de store problemer, men pludselig var der tis på en dyne i sofaen.. oh-o... Jeg troede det var den store mis der var gået i løbetid, og fik hende steriliseret, men igen var der tis på en trøje, og så på et håndklæde der plejer at ligge foran kattebakken... To gange skete det, at der blev tisset i min dyne, og hun blev så undersøgt for urinvejsinfektion.. Dyrlægen sagde, at der var intet i vejen med hende, hendes tal var fine...
Nu her i går aftes da jeg skulle i seng og fjernede sengetæppet, kunne jeg så se en våd plet på dynen igen smiley Blev simpelthen så ked at det...Jeg kan ikke forstå hvorfor hun bliver ved, og jeg synes jeg gør alt hvad jeg kan for at undgå det...
Udover de få gange hvor hun tisser andre steder, er hun rigtig god til at bruge bakken... Der selvfølgelig skiftes når den trænger, og de lorte der er engang imellem fjernes hurtigst muligt...
Hun får Royal Canin Maine Coon Kitten foder blandet med Hills Kitten.. OG hun drikker fint både af skål og af vandhane....

Hvad skal jeg gøre? Måske nogle af jer har prøvet noget, og har et råd eller to... Hvis intet hjælper, er jeg bange for at vi bliver nødt til at aflive hende, for jeg kan ikke sove om natten, er bange for at hun evt tisser.. kan selvfølgelig lukke dem ude af soveværelset, det bliver de også for fremtiden.. men det var ikke helt det jeg drømte om da jeg fik kat...

Jeg ringer til dyrlægen i eftermiddag og spørger hvad de synes jeg kan gøre... Så det råd er taget smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ja, så er tissetråden der igen---
Kommentér på:
ja, så er tissetråden der igen---

Annonce