{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  ja så opdagede han fuglen
  • #1   21. aug 2019 Mine forældre havde engang en undulat - og 3 store killinger...
    Den ene syntes at undulaten var yderst lækker og sprang op på buret.
    DET skulle den aldrig have gjort. Holger( fuglen) Kravlede op unde katten og hakkede Mikkel i alle 4 poter - Mikkel rørte aldrig mere Holger smiley


  • #2   21. aug 2019 Indtil den en dag er væk..... fløjter sagte. smiley

  • #3   21. aug 2019 vi har haft undulat i flere år end vi har haft katte. Og indtil videre er der ingen af dem som har mistet livet til kattene.
    fugleburet har været smidt ned et par gange, men det er sat fat i væggen, så nu kan det ikke blive smidt ned

    med undtagelse af Simba så er der ingen af kattene som frivilligt kommer i nærheden af jakcob. den bider nemlig - han er slet ikke bange for kattene

    Simba er ikke interessert i den- heldigvis
    han syntes den er mærkelig - tænker at det er fordi den pusler i bunden.

    men fuglene udenfor er meget intersante. her kan han godt bruge en masse tid på at sidde og kigge


  • #4   21. aug 2019 Min bror havde to katte og 3 fugle. Fuglene var hængt op i loftet for at undgå, at kattene tog dem. En dag de kom hjem, havde de fået bunden af buret, og fuglene var ikke at finde nogen steder - kun lidt fjer hist og her. smiley

  • #5   21. aug 2019 havde en skolekammerart. de havde et stort bur med parakitter - og så havde de en hund
    en dag havde de så ikke flere fugle... her havde hunden brudt ind i buret.

    det er risikoen når man blander arter.

    har dog altid bøvlet når jeg får ny kat. de vil gerne have fuglesteg. men når de opdager at fuglen ikke er bange for dem, og så samtidigt bider kattene så lærer de hurtigt at holde næsen for dem
    faktisk kan jeg holde fuglen i mine hænder, og viser kattene den. Og det første de gør er at gå.og især hvis han bider dem.

    det har meget at sige om fuglen er bange eller ej.
    har haft fugle som har været bange for kattene, og det har aldrig fungeret
    mens de fugle som gerne vil bide kattene bliver her længere


  • #6   21. aug 2019 Min første egen huskat var en super dygtig jæger. Hun fangede alt flyvende, løbende og kravlende. Men alt det der stod inde i et bur, det vidste hun, at det var mit, og det rørte hun aldrig. Hverken fugl, marsvin eller hamster. smiley

Kommentér på:
ja så opdagede han fuglen

Annonce