Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Litter Robot
  • #2   27. jan 2011 Hehe, hvad de dog ikke finder på, de amerikanere smiley

• #3   27. jan 2011 Ha ha de amrikaner , jeg tror ikke jeg kunne overtale mine til at benytte det :-))

• #5   27. jan 2011 Hvad med den her, den skyller også ud smiley

http://www.catgenie.com/

• #6   28. jan 2011 Jeg ville aldrig få min i sådan en bakke da smiley haha , de amerikaner , de bliver da os mere og mere dovne smiley

• #7   28. jan 2011 Det er nu hverken fordi jeg er sart eller doven og den kan virke fjollet for nogen. Men for mig er den et oplagt valg. Jeg har flere katte i huset og fordi jeg har butik er jeg hjemmefra 8- 9 timer i hverdagene. Bakken stinker huset til og så er det nok hellere ikke rart for kattene er bruge en beskidt bakke.
    Jeg havde håbet på der var en butik der forhandlede Litter Robot, så jeg blot kunne afhente varen selv og se den inden jeg smed flere tusind efter den smiley

• #8   28. jan 2011 Jeg tvivler meget på at ret mange katte ville benytte den, det skulle da lige være hvis de var vænnet til den fra killing.

I forhold til lugten, kunne du måske overveje noget mere lugtabsorberende grus.

• #9   28. jan 2011 Hvilken grus anbefaler du? Jeg bruger nemlig Extreme Classic, som jeg mener er rigtig god smiley

• #10   28. jan 2011 Det er osse een af dem jeg bruger, men jeg ved osse at både Extreme og osse golden Grey laver nogen der ganske vist er en anelse dyrere men osse skulle være meget bedre til at indkapsle lugt. Det skal så lige siges at jeg ikke selv har prøvet dem, men har hørt fra 2 andre at de skulle være gode.

• #11   28. jan 2011 Jamen det er smart, men jeg tror ikke ret mange katte vil bruge den. Mine ville nok være skræmt fra vid og sans af sådan et "rullende" toilet smiley Og skulle det endelig være, så er den der skyller ud da endnu smartere! smiley

Personligt er jeg nok ret gammeldags, jeg synes det fungerer fint med en omgang vand og sæbe når bakken skal rengøres smiley

• #12   28. jan 2011 Det er da mega smart , og jeg forstår hvad du mener Nadja , men jeg tror måske den er for 'ny' til at være kommet til DK endnu , men du kan jo forhøre dig ved nogle forskellige dyrebutikker , måske bestiller nogen varer fra USA og kan bestille en med hjem til dig ?

• #13   1. feb 2011 Opgav at finde den her i DK, men det var et forsøg værd at spørger herinde. Nu har jeg bestilt den fra en side i udlandet og får den sendt hjem. . .
    Jeg kommer nok med en feedback omkring hvad kattene siger til den og om den er pengene værd smiley

• #14   9. feb 2011 Litter-Robot'en er en succes! Kattene så den lidt an og et par dage efter er de alle fornøjet og trygge ved deres nye kattetoilet. Den er alle pengene værd! Den holder kattetoilettet helt rent og huset helt uden lugt. Jeg er osse positivt overrasket over den kraftige kvalitet den er udført i og at den ikke støjer mere end den gør. Til de katteejere der kan undvære de 2800,- som det selvrensende luksus kattetoilet koster og der som jeg kan få lige så meget glæde af den, til dem kan jeg kun anbefalde Litter-Robot. Den holder hvad der bliver lovet og jeg tror den er den bedste af sin slags på markedet :o)

• #15   9. feb 2011 Lyder super Nadja.. smiley Hvordan er størrelsen på den? Nu er dine jo ikke fuldvoksne endnu, men er den stor nok til dem når de er fuldvoksne tror du? smiley

• #16   10. feb 2011 Det regner jeg med. Indgang/udgang har en god stor størrelse og selve kuglen med kattegrus er 55 cm i diameter. Den fylder derfor en hel del mere end en almindelig kattebakke, men det er den jo selvfølgelig nød til, så kattene har den plads der skal til smiley

• sam K
    sam K Tilmeldt:
    nov 2022

Følger: 13 Følgere: 2 Svar: 1
    #17   25. nov 2022 hvilken hjemme side købte du litter-roboten fra??

Kommentér på:
Litter Robot

Annonce