{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.237 visninger | Oprettet:

Løbetid !? Hjælp! {{forumTopicSubject}}

årrh ja, så skete det. Lille Nikoline kom i løbetid. må indrømme jeg havde ALDRIG troet det ville være så slemt at hun skriger konstant og går med rumpen i vejret, konstant. ingen søvn til mig:(.. Jeg har set en mis være i løb, derfor kommer et par spørgsmål ..

Gør det egentlig ondt på hende? eller er det fordi hun virkelig kalder på en han??

er det 10 dage en løbe tid vare? og 2 måneder inden den kommer igen??..

Er der noget som helst jeg kan gøre bare for det bliver en lille smule nemmere både for hende og for os ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetid !? Hjælp!
  • #1   29. jan 2011 rettelse * jeg har aldrig set en mis være i løb smiley

  • #2   29. jan 2011 Få hende neutraliseret.

    Hvis du skriver "løbetid" i søgefeltet, så finder du mange tråde om emnet.


  • #3   29. jan 2011 Nej det gør ikke ondt, men hun har det rigtigt skidt psykisk. Løbetid her i huset kommer med ca 14 dages mellemrum og varer typisk en uges tid, måske mere.
    Så mit bedste råd vil være at få hende stereliseret. Det har hun allerbedst af og du får sovet og naboerne osse.


  • #4   29. jan 2011 hun virker bare som om det gør ondt, med de små spjæt hun gør med sin mave, men som sagt har aldrig set det før, så blev nervøs, synes det vildt.. må jeg indrømme

  • #5   29. jan 2011 den kat min søster hade dahun var i løbetid lå den på gulvet og gned sig op af stole alle folk den ku se. ) syns nu det sp lidt sjovt ud

  • #6   29. jan 2011 Nikoline gnider sig ikke som sådan, hun går med rumpen i vejret og ruller sig, Miauwer af alle hendes lungers fulde kraft, og så er det som om hendes mave går i kramper fordi hun giver en form for små spjæt, derfor er jeg nervøs for om det gør ondt smiley

  • #7   29. jan 2011 ja hendes kat skreg næsten imens, skrælig lyd!

  • #8   29. jan 2011 som skrevet tidliger.. nikoline skriger hele tiden uden stop.

  • #9   29. jan 2011 Ja, hun er da vist godt og grundigt hankattegal! ;o)
    Men som de andre også siger, er den eneste løsning at få hende steriliseret, da hun vil blive ved med at gå i løb igen og igen medmindre hun bliver parret eller også steriliseret, og med kortere og kortere mellemrum. Det er ekstremt stressende for hende, og ikke til at holde ud i længden hverken for hende eller dig.


  • #10   29. jan 2011 årh ja det nok den eneste mulighed smiley
    nogen som kan anbefale et godt sted i Nordjylland?

    men pyt med mig, bare hun får det bedre, og stresser det hende, så er det klart det jeg vælger at gøre. selvom jeg er nervøs smiley

    men mange siger jo at det er så posiktivt at få hende sterieliseret
    også i det at hun har det med at " sjat, tisse " ..

    Og mange tak for hjælpen:)


  • #11   29. jan 2011 hun er i løb og hvis hun ikke skal have killinger nogensinde så gør både hende og jer selv en tjeneste at få hende neutraliseret smiley jeg kan varmt anbefale Løkken dyrehopital især Niels.... vi bor ved Randers men kør gerne dertil for den gode behandling smiley

    held og Lykke og håber i snart får lidt natte søvn smiley


  • #12   30. jan 2011 er ikke i tvivl om at hun er i løb, og tak for anbefalingen, super sødt !

    Men er bare meget nervøs for at få hende under kniven:/ men det her går jo ikk i en længere persiode, så nu gælder det om at finde en læge man virkelig kan sætte sin tillid til..


  • #13   30. jan 2011 En hunkat i løbetid, kan virkelig være en maridt og det kan vare fra få dage til 2 uger. samt hun kan ende med at være i konstant løbetid, vhis hun ikke bliber parret.

    Med mindre du har et brændende ønske om killinger, kan jeg kun anbefale dig at få hende sterialiseret. både fordi du får ro og at hun ikke stresser. MEN også fordi du slipper for at få hele omegens hankatte rendende, da de overpisser omgivelserne omkring din bolig for at fortælle at de er der.


  • #14   30. jan 2011 Hvor gammel er hun...

  • #15   30. jan 2011 hun er fra 1 maj smiley

  • #16   30. jan 2011 NIKO er indekat, og tror vi har været heldige indtilvidere med hankatte, der er vidst ikke nogen der har opfanget hende endnu, hehe smiley .. men tusind tak har også hørt om Gorm fra sønder tranders? nogen der har erfaringer med ham?

  • #17   30. jan 2011 har desværre ikke hørt noget om de andre smiley måske fordi vi bor så langt væk.... men du kan trygt lade Løkken dyrehopital lægge hende i narkose de er rigtig dygtige og er vant til racekatte som er lidt ekstra sensible så de ved hvad de har med at gøre smiley
    ved godt det er svært at tage skridtet første gang, men du vil ikke fortryde det smiley


  • #18   30. jan 2011 Nikoline er ikke en racekat :)..
    og ja men Gistrup er ikke en mulighed da de ikke behandlede min far særlig fint da vi fik aflivet vores hund, så men mange tak for de gode råd.. Ja det bare med at tage skridtet, det bare så svært smiley


  • #19   31. jan 2011 Hej Kira. Jeg kan godt forstå at du er nervøs. Selv om jeg har haft utallige katte i narkose, så er jeg nervøs hver eneste gang og er først rolig når jeg har hentet dem hjem. Jeg har aldrig haft en kat med problemer efter en narkose og det er heldigvis sådan det går de fleste gange.
    Så selv om det er svært så synes jeg du skal få det gjort, både for din kats skyld men osse din egen. Men inden du får det gjort, så prøv at søge på bodystocking herinde på KG. Lis har lavet en genial bodystocking til at beskytte såret efter indgrebet. Så kunne du eventuelt lave sådan en inden din lille pige skal opereres.
    Pøj pøj med det.


  • #20   31. jan 2011 tusind tak for det marianne, det så sødt af dig, TAK !

    med venlig hilsen urolige Kira og lille Nikoline <3.


Kommentér på:
Løbetid !? Hjælp!

Annonce