{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

Christina S
Christina S
Tilmeldt:
16. feb 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 16

Gode råd {{forumTopicSubject}}

Hej Alle..
Jeg skal have en killing på 13 uger i denne uge smiley Heldige mig smiley

Jeg ville høre om nogle af jer havde nogle gode råd, mht til ny kat i hjemmet. Jeg har kun akvarie (som den ikke kan komme i) så der er ikke andre dyr,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd
  • #2   30. jan 2011 Du skal ihvertfald søreg for du får en dyrkægechekket killing og den er vaccineret - og spå er det synd kun at have en killing. Lidt ældre skader heller ikke - og især hvis du kun skal have en.

    Det er langt vigtigere end fancy ting til den/m


  • Christina S
    Christina S Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 16
    #3   30. jan 2011 Han er både dyrlægetjekket og vaccineret..
    Hvorfor er det synd kun at have en killing? Der er da masser der kun har en kat :S Jeg skal lege en masse med ham når jeg har fri fra arbejde, så han for brugt lidt energi..
    Det jeg gerne vil vide er: Skal man passe en killing anderledes end at voksen kat, skal den have andet tilskudsfoder? Noget jeg skal være opmærksom på..


  • #4   30. jan 2011 Christina S, grunden til at det generelt er synd at have en kat/killing er alene er at vi mennesker ikke kan gøre det ud for en kat. Det er fint at man leger med den og sørger for at den har klatretræer, hule osv. Men vi kan ikke tage en rigtig brydekamp på kattemanerer osv.
    Men jeg ved osse at der er rigtigt mange steder man kun må have en husdyr/kæledyr, så ikke alle kan opfylde kattens behov på den måde.
    Mange katte klare det faktisk fint alene og sørger du for at alle de andre ting er i orden, så kan du ikke gøre så meget mere. Men har du mulighed for en mere, er det klart at anbefale. Det behøver ikke være samme race, men nogenlunde samme alder og temperament og aktivitetsniveau er afgørende når man sætter katte sammen,


  • Christina S
    Christina S Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 16
    #5   31. jan 2011 Jeg har desværre ikke mulighed for en til :S Jeg tog nogle slåskampe med min gamle kat og min hånd i handske. Kan det måske hjælpe lidt? Han får det godt, med gåture og en masse leg smiley

  • #6   31. jan 2011 Det skal nok gå og jeg ønsker dig held og lykke med den lille nye

  • Christina S
    Christina S Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 16
    #7   31. jan 2011 Tusind tak Marianne.. Og jeg vd jo hvor jeg skal skrive hvis jeg bliver i tvivl om noget smiley

Kommentér på:
Gode råd

Annonce