790 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

tisser andre steder end i kattebakken tisser andre steder end i kattebakken

Maxi har et problem med at tisse andre steder end i kattebakken. F.eks i mit rene vasketøj, i min sportstaske, hvis jeg har lagt noget tøj på spisebordet eller på gulvet. Ja endda også tæpper som ligger på gulvet...
Hvordan søren kan det være at han er så ulækker og har brug for at tisse alle steder? Det er simpelthen så vammelt. En dag jeg kom på arbejde havde jeg taget et par bukser på som han havde pisset på, det opdagede jeg selvfølgelig først da jeg var kommet på arbejde... Please hjælp mig, for jeg kan snart ikke holde det ud mere. Overvejer at sælge ham til en gård hvor han kan være ude kat hvis dette fortsætter for jeg kan virkelig ikke blive ved med det her.... Er super glad for ham og vil ikke af med ham, men ser det efterhånden som den eneste udvej

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tisser andre steder end i kattebakken
  • #1   9. feb 2011 Er han kastreret ?

• #4   9. feb 2011 Troede ikke det havde noget at sige. Han ikke haft kat før, så vidste ikke at det betød noget. Det får jeg da gjort med det samme kan jeg høre på det hele smiley

• #5   9. feb 2011 Han hopper også rundt oppe på køkkenbordet selvom han ved at han ikke må være der... og så har han det med at hoppe helt op på det øverste skab under loftet og vælte mine vinflasker ned så de bliver smadret... er det også fordi han er ved at blive kønsmoden?

• #6   9. feb 2011 Han lyder både til at være på vej til at blive kønsmoden, og så tror jeg også han keder sig. Har du godt med hylder og kradsetræer til ham ? Katte kan jo lide at være højt oppe.

• #7   9. feb 2011 Han leger utrolig meget med min hund og er der hvor hun er... syntes egentlig ikke at han ellers har behov for at kravle rundt, syntes han holder sig meget til hans huler og tæpper. det er faktisk kun når jeg sover at han gør det.

Hvad koster det at få en kat kastreret egentlig her i Århus? Kan det passe med 1000kr - har fundet forskellige steder på nettet hvor det står det koster der omkring. Jeg syntes på ingen måde at det er dyrt, men pengene er lidt små i denne måned, så er det mon muligt at finde det billigere på en eller anden måde? Normalt betaler jeg gerne hvad det koster, men har lige fået den dummeste regning på bilen, så får at få det til at slå til må det gerne være lidt billigere :O)

• #8   9. feb 2011 Du kan jo køre til Skanderborg Dyrlægehus - de plejer at tage 750 kr alt incl for en hankat.

• #10   9. feb 2011 jeg har hørt at hjortetaksolie skulle lugte så grimt at katte ikke vil i nærheden af det. Så tænkte jeg på at putte lidt på der hvor han ikke må være... er der nogen der har erfaring med det?

Jeg har sådan et træ, han bruger det dog ikke rigtigt... smiley

• #11   9. feb 2011 prøv at stil træet et nyt sted...det kan ofte hjælpe på interessen.

• #13   9. feb 2011 haha ja han har sin egen idé om hvordan tingene skal være...
    Han har også en forkærlighed for at sutte på øreflip, jeg ved ikke om det er skidt at lade ham gøre det. Men han er vild med det. Jeg syntes det er lidt irriterende. Men er det fordi han stadig er "killing" at han gør det...

• #14   9. feb 2011 **Hvad koster det at få en kat kastreret egentlig her i Århus? Kan det passe med 1000kr - har fundet forskellige steder på nettet hvor det står det koster der omkring. Jeg syntes på ingen måde at det er dyrt, men pengene er lidt små i denne måned, så er det mon muligt at finde det billigere på en eller anden måde?

1000 kr er meget billigt. Lad være at forsøge at finde det billigere. Ingen grund til at risikere ens kats liv og helbred ved uduelige billigdyrlæger smiley
    Vælg en ordentlig dyrlæge, der er medlem af dyrlægeforeningen - så vanvittig dyrt bliver det altså ikke for en kastrering.

• #15   9. feb 2011 De andre jeg har fundet ligger mellem 1900-2200kr det syntes jeg er rigtig mange penge

• #16   10. feb 2011 Hvem er det da, du har fundet der vil kastrere for 1000 kr så?

• #17   10. feb 2011 Det er en dyrlæge ude i Trige

Det er ikke ham der Hans Breth - han er også billig, men syg i hovedet, føj da

• #18   11. feb 2011 Godt. Var ellers lige ved at blive lidt bekymret, men du har så heldigvis læst om ham. (hans navn er forbudt at nævne her på KG :S)

• #19   14. feb 2011 Da jeg lige var flyttet hjemme fra var jeg inde ved ham - tror jeg var 17 den gang, jeg har aldrig nogen sinde blevet talt så grimt til... han var så modbydelig, efter nogle år kom der så en masse i medierne omkring ham - øv en vammel mand smiley

Kommentér på:
tisser andre steder end i kattebakken

Annonce