{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

bruger ikke kattebakke... {{forumTopicSubject}}

kan man ikke flytte kattebakken uden at det giver sådan problemer?
Han har brugt den nogle gange det nye sted så han ved præcis hvor den står, men stadig tisser og skider han hvor den før har stået.
Er der nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre, udover at stille den tilbage.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bruger ikke kattebakke...
  • #2   11. feb 2011 Sæt en madskål med mad det gamle sted.

• #3   11. feb 2011 Er den flyttet langt væk fra det oprindelige sted?

For så kunne du flytte den tættere på det gamle sted og gradvist flytte den derhen hvor du gerne vil have den

• #4   11. feb 2011 jeg har flyttet den fra den ene gang til bryggersét. Og det har jeg gjort da vores den yngste dreng begyndte at kravle for ikke lang tid siden, og stuen og gangen er lige ved siden af hinanden. Og i gangen er der en stejl trappe. Så jeg er nød til at have den dør lukket nu så vores søn ikke kravler op af trappen

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #7   11. feb 2011 Kunne du ikke fjerne døren og sætte et gitter for istedet, så kan katten hoppe over og så kan din lille dreng ikke komme ud i gangen. smiley

• #8   12. feb 2011 Vi havde en ende til en tremmeseng til at stå i sænd i døren om dagen (om natten fjernede vi den så vi kunne lukke døren)

Og så da vores datter fandt ud af at kravle igennem hullet, så blev der stilt et kradsetræ helt hen til så huller ikke var så stort smiley

• #9   12. feb 2011 Jo det må jeg hellere gøre så,så håber jeg det stopper igen
    Ja det ville være trist vis han blev urenlig pga det, for han har aldrig gjort det før. heller ikke da vi flyttede.
    Har bare ikke oplevet det før vores den gamle kat var ligeglad med hvor den stod.

Kommentér på:
bruger ikke kattebakke...

Annonce