{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Misser ikke meget hjemme {{forumTopicSubject}}

Hej vi har fået en sød og kælen hun kat på 1½ år. Vi fik hende for 1½ måned siden. Hun er super kælen og ligger gerne hos os, men hun kommer desværre først ind efter mørkets frembrud og går ud kl. 5 om morgenen inden det bliver lyst. Vi ville gerne have hende inde om dagen og ude om natten. Kan man vende om på det? Jeg har fosøgt at sende hende ud når vi gik i seng, men så kommer hun først ind næste aften. Nogen siger at hun i starten kan være så nysgerrig på det nye territorie, at hun har meget travlt derude, men efterhånden vil komme mere ind. Vi har haft indbrud en uge efter hun kom hertil, hvor hun var herinde, kan hun være blevet bange for at være i huset i dagslys efter sådan en oplevelse? Jeg har prøvet at holde hende inde om dagen, så gemmer hun sig under en dyne hele dagen eller går rundt og hyler. Hun hyler også en del lige når hun kommer ind, og kan ofte være lidt svær at lokke ind af døren. Hun kommer fra et hjem med 4 katte og en hund, her er hun ene-kæledyr, kan hun blive usikker af at være "alene"?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Misser ikke meget hjemme
  • #2   20. feb 2011 Hej Lotte Vi kan ikke beholde hende inde for hun hyler og jamrer. De første dage var hun inde, men holdt os vågne hele natten. Hun er meget kælen og kærlig når hun kommer ind og går i hælene på os og sover i vores seng. Hun virker bare utryg eller i hvertfald meget ivrig efter at komme ud så snart det bliver lyst. Hun er ikke steriliseret men får P-piller, vi har ikke helt bestemt os for om vi vil prøve at få killinger. Vil hun strejfe mindre hvis vi neutraliserer hende eller hun får killinger? Jeg har kun haft hankatte før, så er lidt blank på det område.

• #4   20. feb 2011 Nej der har du lige en pointe med killingerne ;O)

Jeg tror også vi er nået til den konklusion at vi neutralisrer hende, især hvis du mener hun vil strejfe mindre. Desuden kan man heller ikke selv vælge farmand når hun er udekat, det er jeg heller ikke vild med.

Jeg kan se du har nogle skønne killinger ind i mellem, hvis vi ønsker os en killing engang. Ej hvor er de smukke.

Tak for input

Kommentér på:
Misser ikke meget hjemme

Annonce