{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

kender i det.... {{forumTopicSubject}}

at man er ved at blive sindsyg af at have en kat der går og "snakker" hele tiden smiley jeg har en hankat som jeg tager mig selv i flere gange om dagen, at gå og føre lange samtaler med, fordi han er typen der svarer på alt hvad man siger til ham.. men nogen gange så kommer han selv og så miaver han løs og kigger på en som om han tænker "hvorfor fatter du ikke en brik af hvad jeg siger til dig" som om han prøver at få en til at gøre et eller andet smiley og som de dumme mennesker mange af os jo er så fiser og farer man rundt lige i røven af katten , i den tro at man da nok finder ud af hvad det er den siger på et tidspunkt...
nogle gange kan jeg da kun tænke at det er da godt at der er væg imellem naboen og så os, for de ville da tro man havde en skrue løs hvis de så hvad der foregik nogen gange smiley
jeg elsker min kat ud over alle grænser og må da indrømme at nogen gange kunne det da være rart med en ordbog smiley

men man har da altid en at tale med og det er jo sådan set godt nok smiley
hvad med jer andre.. snakker jeres katte også meget? (og snakker i også meget tilbage)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kender i det....
  • #1   25. feb 2011 Hi hi kender slet ikke til det smiley

    Jo jeg snakker også med mine katte, nogen gange tror jeg også at mine gæster tænker at jeg er tosset.


  • #3   25. feb 2011 Det kender jeg skam også til både kira og sasso snakker meget og den lille han killing er og begyndt når jeg går forbi ham og ja jeg snakker også med dem så folk tror jeg er skør hi hi

    Men så er det godt vi er mange der gør det :-))


  • #4   26. feb 2011 hæ hæ jo det kender jeg godt. Vores obelix taler også meget og selvfølgelig svare jeg igen, man er vel høflig smiley i oktober var han hos doktor dyr på grund af stoppede urinveje, han var der hele dagen. Da jeg skulle hente ham sidst på dagen kommer jeg ind af døren og spørger efter ham, lige så snart han høre min stemme starter koncerten hi hi, jeg begynder selvfølgelig straks at svare ham på trods af at han endnu befinder sig i et andet rum, nååå mors lille mis nu kommer mor efter dig osv herefter vender en anden kunde sig om og siger, nej hvor dejlig at du også snakker med din kat, jeg troede kun det var mig der var så tosset hi hi pinligt !!!!!!

  • #5   26. feb 2011 Min Felix snakker, hyler, vræler og miaaaweer heeeele dagen lang - og natten med! Og vi har lange samtaler om alskens ting! F.eks. når han har spist eller været på bakken, kommer han ind i stuen igen højt vrælende "AAAAAAAWWWWWW"! Det er bare med til at gøre ham helt speciel i mine øjne - mors lille løvemissedreng ;o)

Kommentér på:
kender i det....

Annonce