{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.721 visninger | Oprettet:

Katten miaver!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har et spørgsmål, ved ikke om der er nogen der har prøvet det før, men jeg har en killing på lidt over et halvt år, som konstant går og miaver, så snart vi kommer hjem snakker han.. Jeg købte en anden killing, så han havde en ven at lege med, og det nød han os rigtig meget, men nu er han bare begyndt at miave rigtig meget igen.. Jeg ved ikke om der er nogen der har prøvet det, men hvis der er så skriv endelig...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katten miaver!!
  • #1   28. feb 2011 han er kastereret.. Så det er ikke derfor... smiley Gid det var så vel..

• #2   28. feb 2011 Er det en kat, der har været vant til at være udekat, og som holdes inde nu?

• #3   28. feb 2011 Okay.. så du tror ikke der er noget galt?

• #4   28. feb 2011 nej, han har altid været indekat, så han har aldrig været ude..

• #5   28. feb 2011 Tja kedsomhed måske... eller også er han bare meget snakkende og opmærksomhedssøgende. Det kan også have betydning at dagene er ved at blive lysere og længere.
    Men leger han ikke med den anden kat?

• #6   28. feb 2011 okay... Det er os det jeg har tænkt at han er.. jo absolut, de leger så meget de kan, men så snart man rejser sig, eller gør noget, så følger han efter og miaver. smiley

• #8   28. feb 2011 jaah det er rigtig.. Jeg svare også tilbage, så det får ham nok til at gale og snakke endnu mere.. Men jeg sys da os det er hyggeligt, men vil bare sikre mig der ikke er noget galt med ham,,

• #9   28. feb 2011 Så er han nok bare en meget morsyg, snakkende og selskabelig kat. Han har måske "kodet ind", at man opnår noget godt, hvis man render mor i hælene og snakker smiley
    Eller hvis der ikke er fri adgang til foder (?) kan det være fordi han er sulten.

• #10   28. feb 2011 han har mulighed for at få mad hele tiden.. så det mangler han heller ikke.. smiley

• #11   1. mar 2011 Tror ikke det betyder meget andet en end snaksalig kat smiley min snakker sommetider os meget smiley

• #12   1. mar 2011 Hvis det havde været hos mig, ville jeg tænke orm? Men det tror jeg så ikke er tilfældet hos dig, kan jeg fornemme...?

Men min kat snakker også meget - og lige for tiden om aften, kalder hun mig til sig, som om jeg også var en killing. Om morgen er det mere "mad" snakken osv. Ganske varrieret hen over døgnets timer.

• #13   1. mar 2011 Okay.. da de var ved dyrlægen, var begge sunde og raske, og
    Havde ikke orm.. de går ikke ude, kun inde så dyrlægen
    Sagde at de ikke ville få det, da de er indekatte..
    Ville os bare se om det var nogle der havde prøvet noget ligende.?? Det er der tydeligvis..:)

• #14   1. mar 2011 Jeg har osse katte der bare snakker rigtigt meget, det ligger i racen. Vi kan føre lange "samtaler". Men selv om det ikke er en racekat, så er der bare nogen katte der elsker at "samtale" og høre deres egen stemme. Så jeg synes bare du skal nyde jeres "snakke". Jeg tror bestemt ikke der er noget i vejen med ham og når han er kastreret, så er det jo ikke damer han kalder på.

• #15   1. mar 2011 Okay.. vil os bare lige være sikker på der er noget jeg ikke havde overset.. men det tyder det ikke på. Så det er dejligt..

• #16   1. mar 2011 Elsker simpelhen som opmærksomme killinge købere smiley Mette du har bare en dejlig lille snakkeprins lyder det til.... dem har vi flere af herhjemme smiley

• #17   1. mar 2011 Jeg kendte en som havde en minipuddel, der var indlagt en tid på dyrehospitalet. P.g.a pladsmangel, stod han side om side med en kat - og da han kom hjem, ja så var han holdt op med at gø, men mijavede.

Som en bibemærkning, kan jeg fortælle, at det var noget at en prøvelse for ens hjerne, at kombinerer hunden og lyden af en kat i samme individ. ;-))) Engang vi kørte i toget, sad han der og mijavet. Det var sjovt at se folks reaktion, de troede jo ikke på det de så og hørte, men var pinlig berørte, ved tanken om at de var ved at blive skør! ;-)))

Stor var lettelsen, når de så fik forklaringen ;-)))

Så, snak du bare løs med katten... ;-))) Når du begynder at mijave, har du talt for længe ...

• #18   1. mar 2011 Det lyder godt.. jeg snakker videre med ham.. det sys han også er rigtig skønt... ihvertfald når jeg spørger ham om han skal have noget mad.:)

• #19   1. mar 2011 Mine 2 hunkatte snakker også utrolig meget, og de er steriliseret. - Men læste faktisk i en bog om katte, at en af grundene til at de miaver er fordi de vil gøre deres ejere opmærksomme på de er til stede og opsøger kontakt.

Nu ved jeg ikke med jeres katte, men mine piger knider sig tit op af mine ben, eller hopper op af mine ben og miaver samtidig. Jeg er begyndt at sætte mig på knæ og så kæle dem, og de nyder det i fuldedrag smiley

Ved så ikke om det kan være svaret på din lille mis smiley

• #20   1. mar 2011 Er det ikke meget normalt? Min han kat snakker også vildt meget, men det bare fordi han er en glad kat,.

• #21   2. mar 2011 Sys måske ikke at det er normalt han miaver så meget netop også derfor jeg har spurgt.. men tak for hjælpen alle sammen..

Kommentér på:
Katten miaver!!

Annonce