737 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Kiki har det godt! Kiki har det godt!

Ja hun har jo været hjemme siden i mandags og det hele går fint.. Der er lidt ynglingskamp mellem min lillesøster og jeg, meeen jeg vinder..

I starten var hun ekstremt snakkesyg ( er hun stadig, men ikke så voldsomt) og er specielt aktiv om morgenen..
Hun bruger store dewle af dagen med at sove i min seng. Min mors mand er sælger hvor han bla. sælger noget laserudstyrnoget..
Den er Kiki helt vild med og det går ikke altid roligt for sig;o)
Kiki snakker også meget, man ved hele tiden hvor hun er. Så kalder man og tror hun vil snakke, meeen neeej det gider hun da ikke..

Men vi tilbragte hele mandag nat og hele lørdag sammen.. Jeg havde det ikke så godt lørdag så klokken 11.47 slukkede vi mobilos og lagde os i sengen.. Jeg lå med hovedet indtil hendes bagdelsryg og hun spandt på livet løs, indtil hun selv faldt i søvn.. Og klokken 18.00 da jeg ikke gad mere, strakte hun sig lige og mjavede og lagde sig så ned igen. Som ejer så dyr passer megegodt i denne situation, men det er noget jeg vil se tilbage på med et smil og tænke det var en god oldefar med Kiki Maoamen mrs. Princess

Men alt i alt er det godt at have hende hjemme selvom hun kan have hendes meget små særheder ( skriver listen senere ) så er hun dejlig alligevel og hun er altid klar på en snakker. Godt nok har hun fået lidt hængepatter og er blevet kræsen, men det er jo hvad det er;o)
Min lillesøster er helt vild med hende var i starten lidt muggen over at Kiki altid ventede i min seng om aftenen og ikke i hendes, men hun har vist forstået, efter lange diskusioner ( hvordan staves det? Vi diskutere mor og mæ ) har hun vist fattet at det er mig der er mor hos Kiki..

Men jeg kunne jo blive ved med at beskrive verdens dejligste, smukkeste, mest intelligenteste, klogeste, vidunderligste og mors misser der nogensinde har betrådt denne efterhånden underlige, men gode jord.

;o)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kiki har det godt!
Kommentér på:
Kiki har det godt!

Annonce