4.813 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Kat der vil sutte på øre Kat der vil sutte på øre

Jeg fik min kat Bette røv for snart 3år siden og elsker ham over alt på jorden smiley
Jeg fik ham som killing da han var klar til at komme fra sin mor.

Et par dage efter jeg havde fået ham var han meget interesseret i mine øre og ville meget gerne "die" på dem, han var jo bar en lille baby og jeg syns det var sødt og troede egentlig at han ville stoppe med tiden.

Nu er Bette så 3år gammel og vil stadig sutte på øre. Han kan sidde i den anden ende af sofaen og kigge på mine øre, hvorpå han blir helt fjern i øjnene og begynder at savle.. (lige som en hund hvor det hænger ned i mundvigen) hehe.. og så begynder han ellers at gøre sig til for mig.

Han er jo ikke så lille mere og er tung at ha på skulderen og han syns det er så lækkert at han krammer sig fast med neglene og stamper, plus at han samtidig savler helt sindsygt.

Så ville da lige høre om der er andre her inde som har en lige så tosset kat som mig? eller om Bette røv bare er noget for sig selv? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat der vil sutte på øre
  • #1   4. mar 2011 hihi vores den ene skal slikke på fars (min mand) hår, hun sidder gerne på hans skuldre og slikker ham i håret, og gnider sig op af ham...
    hun kan også godt finde på at skælde ham ud, hvis hun synes at han ikke bruger nok tid på hende smiley
    ofte kigger hun på ham med de mest forelsket øjne smiley
    det er fars misser....

• #3   6. mar 2011 Hehe det er rart at vide at min kat så ikke er så unormal som min kæreste syns smiley Men det har da os en vis charme at de gør det smiley

Men nogen gange kan jeg godt føle mig lidt udnyttet af Bette, for han er ikke sådan en kæle kat som gider en helt masse nussen og putte, så han tager sig lige et par min. på hver øre og så skrider han ellers igen og så kan man sidde der og føle sig udnyttet.. Haha.. griner..

*Lisbeth* Ork i jøsses ja det er godt nok noget af en kat at have hængende.. Men hva dete r jo vores "børn" og hvad gør man ikke for dem smiley

• #4   7. mar 2011 Har desværre ikke kat mere/for tiden, men ham vi havde synes det var fedt at slikke min mand i armhulen, når han eksempelvis lå i sengen med hænderne under hovedet.. Meget spøjst - og ikke særligt attraktivt for et menneske men det var åbenbart et hit for katten smiley

Kommentér på:
Kat der vil sutte på øre

Annonce