Kat der vil sutte på øre Kat der vil sutte på øre
Jeg fik min kat Bette røv for snart 3år siden og elsker ham over alt på jorden
Jeg fik ham som killing da han var klar til at komme fra sin mor.
Et par dage efter jeg havde fået ham var han meget interesseret i mine øre og ville meget gerne "die" på dem, han var jo bar en lille baby og jeg syns det var sødt og troede egentlig at han ville stoppe med tiden.
Nu er Bette så 3år gammel og vil stadig sutte på øre. Han kan sidde i den anden ende af sofaen og kigge på mine øre, hvorpå han blir helt fjern i øjnene og begynder at savle.. (lige som en hund hvor det hænger ned i mundvigen) hehe.. og så begynder han ellers at gøre sig til for mig.
Han er jo ikke så lille mere og er tung at ha på skulderen og han syns det er så lækkert at han krammer sig fast med neglene og stamper, plus at han samtidig savler helt sindsygt.
Så ville da lige høre om der er andre her inde som har en lige så tosset kat som mig? eller om Bette røv bare er noget for sig selv?
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 15 Svar: 130
hun kan også godt finde på at skælde ham ud, hvis hun synes at han ikke bruger nok tid på hende
ofte kigger hun på ham med de mest forelsket øjne
det er fars misser....
sep 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1
Men nogen gange kan jeg godt føle mig lidt udnyttet af Bette, for han er ikke sådan en kæle kat som gider en helt masse nussen og putte, så han tager sig lige et par min. på hver øre og så skrider han ellers igen og så kan man sidde der og føle sig udnyttet.. Haha.. griner..
*Lisbeth* Ork i jøsses ja det er godt nok noget af en kat at have hængende.. Men hva dete r jo vores "børn" og hvad gør man ikke for dem
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 391
Kat der vil sutte på øre