571 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hjælp - Tyndt afføring Hjælp - Tyndt afføring

Min dejlige lille oscar, har haft tyndt afføring meget lang tid. Vi har kørt skånekost (ris, bønner, tun), og dette hjælper. Når vi prøver at trappe ham ind i tørkost er det galt igen. Vi har været ved dyrelæge - hvor de ikke kunne finde grunden andet en at det muligvis kunne være kosten. Han har kørt en slags tørkost siden vi fik ham, og har aldrig haft problemer med ham. Da vi skiftede gik det galt, og vi har ikke kunnet få styr på det efterfølgende. Til aften, da vi kom hjem, var der blod i vindueskarme, gulv, samt det flød ud af anus på ham - dog klart blod m. slim.
Jeg er klar over, at dyrelægen skal kontaktes igen, men tænkte at der evt. var nogen, der havde oplevet noget af det samme, eller havde kendskab til hvad der evt. kunne gøre...
Syntes hvertfald det var værd at prøve, for at få hjulpet ham så meget som muligt...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp - Tyndt afføring
  • #1   5. mar 2011 Kan det evt. være tarmbetændelse ? Hvorfor ikke gå tilbage til det tørkost han startede på og fungerede på ?

• #2   5. mar 2011 Vil vi også gøre....

• #3   5. mar 2011 Jeg tror at du skal skifte dyrlæge og lige som Yvonne, tænker jeg osse på betændelse i tarmene. Det du beskriver lyder ikke godt.