{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

Altså .. hvad er nu det for noget ??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har for første gang været væk hjemmefra i en del timer, hvor Jensen og Pjevs så har været alene. (jeg har før været væk et par timer ad gangen, men i dag var det fra kl. 7.30 - 16.30).

Jeg havde self. sørget for rigeligt tørfoder i skålene og masser af vand.

På vej hjem handler jeg ind sammen med min mor og vi sætter lige varerne af i lejligheden. Jeg hilser hjerteligt på misserne og så smutter jeg lige hen og hæver penge i banken (tager 5 min.) mens min mor sidder hos misserne.

Hun fortæller så, at de gik rundt og miavede da jeg var gået, men de opfører sig som de plejer da jeg er tilbage og min mening er så at give dem nogle gode nusseture og en masse leg.

MEN ... Jensen (den ældste af dem) er altså anderledes end han plejer. Han er aggressiv og bider mig i mine tæer når jeg sidder ned og sætter kløerne i mit underben flere gange. Noget han ellers aldrig gør. Og han vil slet ikke sidde hos mig og blive nusset, som han ellers elsker. Han er også meget mere obs på hvad Pjevs laver og "angriber" ham konstant.

Jeg har leget med dem i flere timer her i løbet af aftenen, men Jensen har konstant store pupiller (altså ballade-blikket) og virker meget angrebslysten.

De gange, han har lagt sig ned har jeg ladet ham ligge lidt og så er jeg gået hen og har nusset ham lidt og så ladet ham være lidt igen osv..De første gange gik han til angreb på min hånd ret hurtigt, men her sidst på aftenen virkede han som om han nød det lidt. Jeg kan godt få lov at tage ham op, men han gider ikke bæres rundt som han plejer.
Jeg har self. tjekket ham godt ud når han er gået rundt og der er ikke noget galt med hans gang. Jeg har mærket ham på benene og maven, men han har ikke trukket sig i de situationer. Han spiser fint og besørger fint på bakken.

Kan han være blevet smækfornærmet over at være ladt alene så længe ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Altså .. hvad er nu det for noget ???
  • #1   5. mar 2011 De er begge to kastrerede og har gået sammen siden midt i december smiley



  • #2   5. mar 2011 Hvis en kat pludselig bliver aggresiv, så kan det være fordi den har ondt.. Jeg vil foreslp en tur til dyrlægen..

  • #4   5. mar 2011 Er enig med Felis... tror han er fornærmet på dig og stresset over det der er sket... Så længe det ikke fortsætter så ville jeg ikke tage til dyrlæge... Men selvfølgelig holde øje med ham smiley

  • #5   5. mar 2011 Jeg kan så fortælle dig , at hvis min Asti er alene længere tid end normalt , blir hun også dybt fornærmet , hun reagere dog ikke ved at angribe mig , men i stedet ved at vælte ting og sager ned smiley Hun er normalt en mis der altid holder sig til sit legetøj , og hun har faktisk aldrig væltet noget ned , andet end en enkelt gang med en blomst hvor hun ville kigge ud af vinduet og gardinet var rullet for .
    Jeg fandt så ud af i julen , at det måtte være fornærmelse , Jeg var til mange julefrokoster , dagene hvor jeg ikke var til noget var der intet da jeg kom fra arbejde . Men så en aften hvor jeg kom hjem efter julefrokost , lå hele lejligheden væltet smiley hehe . Det er sjovt som katte kan vise tingenge smiley


  • #6   5. mar 2011 Jeg er helt enig med Felis. Katte er vanedyr og bryder sig ikke om at der sker for store ændringer lige pludseligt.

  • #8   5. mar 2011 Tak for jeres kommentarer.

    Han er også blødt lidt op i dag, så jeg er vist ved at være tilgivet.
    Måske den lille portion laks også hjalp på det .. ha ha ..

    Jeg var faktisk helt overrasket over, at jeg selv havde en ide om, hvad der kunne være galt. Så længe har jeg jo heller ikke været kattemor, men hvor kommer man dog dejlig tæt på misserne.

    Nu er de jo også lidt "forvænt" ved at jeg ikke skal afsted på et job hver dag og allerhøjest er væk et par timer ad gangen smiley

    :o) smiley :o)


Kommentér på:
Altså .. hvad er nu det for noget ???

Annonce