{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Argh altså, hvad skal jeg gøre.. {{forumTopicSubject}}

Hey Hg'er..
Jeg har for næsten 2 år siden taget en kat til mig, Oliver som er på min profil..
Da vi fik ham, lavede han ikke andet end at lave på gulvet, frem for kattebakken..
Efter en del mdr. stoppede det, men efter min anden kat, Alaska, blev syg, og ikke måtte komme ud i periode. Begyndte Oliver igen af lave på gulvet ( trods ren kattebakke ) han stoppede igen efter en uges tid, og nu igen er han startet på det..

Hvad kan man gøre ? jeg er sååå træt af, at tørre op efter ham.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Argh altså, hvad skal jeg gøre..
  • #2   14. sep 2011 ups mente Kg'er..
    Jeg er vidst for meget på hundegalleri smiley


  • #3   14. sep 2011 han er blevet undersøgt i hovede og r*v, og han fejler ikke noget

  • #5   14. sep 2011 ja det har jeg.. meen den er altid ren, da jeg har hund.. så hver gang de har været på bakken, tømmer jeg den.

  • #6   15. sep 2011 "ja det har jeg.. meen den er altid ren, da jeg har hund.. så hver gang de har været på bakken, tømmer jeg den."

    De fleste katte foretrækker at tisse og lave hvert sit sted, og da du tilmed har to katte, vil jeg råde dig til at anskaffe i hvert fald én ekstra bakke.
    Du kan tømme nok så tit, katten vil alligevel ikke lave samme sted, som den tisser.

    Problemet med hunden kan løses på flere måder alt efter, hvor stor hunden er.

    Er bakkerne med låg, kan du sætte dem med åbningen et stykke fra væggen, så kattene kan gå derind, men ikke hunden, som nok ikke er så smidig som kattene.

    Hvis ikke, kan du sætte bakkerne i f.eks. et bryggers og save et hul i døren, så kattene og ikke hunden kan komme igennem.

    Endelig kan du også sætte et børnegitter i åbningen til det rum, bakkerne står, for så kan kattene snildt hoppe over.




  • #7   15. sep 2011 Ud over det kan være stress, så kan det være fordi du kun har en kattebakke. Uanset hvor ren den er, er der katte der ikke vil besørge i den samme bakke som en anden kat. Der er osse nogen der ikke vil lave nr1 i den samme bakke som de laver nr 2 i. Så prøv med en bakke mere.

Kommentér på:
Argh altså, hvad skal jeg gøre..

Annonce