{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

hvordan kan verdenen være sådan ? {{forumTopicSubject}}

sad lige og kiggede på youtube så kom der en film frem med 2 katte den ene død den anden levende og den levende kat prøver at genoplive den døde kat så hjerteskærende at se folk står og optager det i stedet for at gøre noget ved det jeg tuede som en gal da jeg så den og gør det stadig.. hvorfor er nogen mennesker så følelses kolde kan virkelig ikke forstå det er så rasende over sådan noget

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan kan verdenen være sådan ?
  • #1   13. mar 2011 ja det er en syg verden smiley

• #2   13. mar 2011 meget tudbrøler over det klip for man kan bare på katten at den tænker kom nu hvorfor er du ikke vågen kom nu vi skal vidre smiley kan slet ikke forstå at nogen smider deres kat på gaden

• #3   13. mar 2011 hvis nogen gerne vil se det så er linket her men jeg advare i begynder at græde når i ser den fordi det er så sørgeligt smiley

http://www.youtube.com/watch?v=3PncLRzu-YA&feature=related

• #6   13. mar 2011 Det er rigtig trist at se den video , men der er intet man kan gøre for katten . Som jeg kan se det , har den været død en times tid, så menneskerne kunne ikke have gjort noget smiley overskriften siger også at det ikke er for at være ond at det er blevet filmet

• #7   13. mar 2011 Nu vælger jeg ikke at se den, da mine hormoner er ude af kurs, og jeg tuder over ingenting.

Men hvad skal menneskerne gøre? Selvfølgelig er det trist.

• #9   13. mar 2011 Lene og Jacob H - Elsker den film smiley det er vildt sødt .

• #10   13. mar 2011 katte kender vel ikke til hjertemassage ?

jeg synes det er et meget hjerteskærende klip. det er ikke det, men jeg stiller lidt spørgsmålstegn med hvor meget man kan menneskeliggøre dyr. ?

jeg er enig i at dyr kan have sorg. Men hvorvidt de kan tænke de vil genoplive ved jeg altså ikke rigtig?

og ret mig hvis jeg tager fejl. men det den gør ved katten, er det samme som mine gør i deres hyggetæppe, og det samme gør de i vores lammeskind.

så behøver det at have noget med genoplivning at gøre? kan det ikke have noget med tryghed at gøre?

• #11   13. mar 2011 Heidi , jeg er enig med dig , dog tror jeg katten reagere som den gør fordi den forsøger af 'vække' den anden , men helt klart også pga. tryghed . Den føler sig tryg hos sin kammerat . Men helt nøjagtigt , hvorfor katten gør som den gør , må vidst forblive uvidst . Men jeg tror ikke katten forstår at kammeraten er død .

• #12   13. mar 2011 pulleh

er meget enig, og hvis den lille mis ikke har været død længe, kan det jo nok heller ikke lugtes. så kan katten sikkert ikke forstå hvorfor den bare ligger.

men ja, jeg tror det handler om tryghed, men som du siger vil det forblive uvidst hvorfor den gør som den gør, men for at genoplive tror jeg nu ikke rigtig smiley men det ligner det da helt sikkert smiley

• #15   13. mar 2011 vibse

der er bestemt ingen der siger dyr og dette tilfælde katte ikke kan være ulykkelige, som jeg skrev kan dyr godt sorge. det ser man dyremødre gør hvis de mister deres unger fx.

men jeg vil næsten påstå at dyr ikke tænker den tanke at de vil give hjertemassage som det ligner katten gør her. det katten gør er som sagt nøjagtig det samme mine katte gør i vores lammeskind og deres hyggetæppe. og jeg tror nærmere katten gør det pga. tryghed smiley

• #17   13. mar 2011 Ingen tvivl Vibse , den er i dyb sorg , tænk på alle de indlæg med andre katte som mister en kammerat . Og jeg kan da selv skrive under på det , da min x kæreste flyttede fra lejligheden , har aldrig hørt en kat kalde og kalde og kalde og ... kalde dagen lang .

• #18   13. mar 2011 Altså synes bare det er sørgeligt man ikke tager dem begge ind på en klinik og får den hvide mis tjekket om den fejler noget hvis ikke kunne man jo håbe den kunne få et hjem så den ikke får samme skæbne smiley det er det der ærger mig man burde have dyrepoliti i alle lande så ville verdenen se helt anderledes ud smiley det var det jeg ville frem til for synes sku det er synd for de dyr som bliver efterladt på gaderne ovs.

• #20   14. mar 2011 Kamilla P , som der blev skrevet tidligere , tror vi at det er vilde katte . Ville du gå hen til en vild kat og tage den op ? Desuden ved vi ikke hvad der sker efterfølgende - nu ved jeg ikke hvad land det er i , men man får jo aldrig a vide om nogen virkelig ringer efter hjælp til katten .

• #21   14. mar 2011 Vibse smiley Hehe, den eneste grund til at jeg osse vidste at den måtte savne ham var fordi , at den satte sig ud til døren hver gang døren i opgangen gik , som om den ventede på at han kom ind smiley

Kommentér på:
hvordan kan verdenen være sådan ?

Annonce