642 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Jeanett N
Jeanett N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hjælp! :S Hjælp! :S

Hej...

Jeg håbede på at der var nogen der havde nogle gode idéer til hvordan jeg kommer af med mine killinger?

Problemet er at min far har givet mig indtil næste weekend til at finde nye ejere til mine killinger ellers bliver de aflivet :S

Er der nogen der har nogle forslag til hvor man kan sætte dem til salg?

Eller skulle der ske at være nogle flinke mennesker ude i verdenen der kunne bruge et nyt familiemedlem?

På forhånd tak

- Jeanett

P.S. De kan ses på min konto...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! :S
  • #1   14. jun 2004 skriv en sælges sadel og hæng den op i forskellige butikker og handelssteder !!

• #2   14. jun 2004 ja skynd dig at lave en masse sedler og hæng op!! Det er næsten det bedste du kan gøre!!!
    Knuss og håber de får en godt hjem......

• #3   14. jun 2004 Du skal ikke sælge dem, men give dem væk. Det er de færreste der vil give penge for en almindelig killing der hverken er vaccineret eller noget, for der er så mange af dem.
    Husk at de skal være 12 uger.

• #4   14. jun 2004 Du skal ikke sælge dem, men give dem væk. Det er de færreste der vil give penge for en almindelig killing der hverken er vaccineret eller noget, for der er så mange af dem.
    Husk at de skal være 12 uger.

• #5   14. jun 2004 ønsker man sig en kat betaler man også for den,jeg har altid taget 1oo kr for en killing da jeg havde killinger,og folk har med glæde betalt det,man giver da også penge for en hvid mus dem er der da også mange af..?

• #6   15. jun 2004 De højst sandsynlig nemmere at komme af med hvis du bare bortgiver dem.. Hellere det end at de bliver aflivet ik? smiley

Du kan sætte dem til "salg" inde på Den Blå Avis's hjemmeside, www.dba.dk
    eller Gul og Gratis, www.gulgratis.dk
    Der er også www.heste-nettet.dk
    Og så kan du jo selvfølgelig også herinde!

Knuzz

Ps: Hvor bor du? Og hvor gamle er de?

• Jeanett N
    Jeanett N Tilmeldt:
    maj 2004

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   15. jun 2004 Tak for svarene...

Planen var også at bortgive dem. Det var bare en fejl at jeg havde fået skrevet sælges.

De bor på Sjælland mellem Slagelse og Næstved. De er 9 uger gamle, men vi beholder dem selvfølgelig til de er 12. Ska bare have fundet nogen på forhånd.

Jeg vil gå i krig med at hænge sedler op rundt omkring og sætte dem i den blå avis. De er allerede herinde og på heste-nettet.

Endnu engang tak

- Jeanett

Kommentér på:
Hjælp! :S

Annonce