{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

Kat nr 3?? god el dårlig ide? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en han kat på snart 2år og en hun kat på snart 1år, de har kun boet sammen siden september sidste år. Jeg mistede min "gamle" hun kat i sommers og hun var bedste venner med han katten, Jeg fik min nuværende hun kat fordi han katten manglede selvskab men det kom til at vise sig at hun er meget speciel... Hun har nok i selv og er meget jaloux på han katten, de har ikke rigtig noget sammen udover når de tager en tonse tur igennem lejligheden(lege/magt kamp) Har jeg gået med tanken om en 3 kat som har samme personlighed som han katten så han kunne få en putte ven igen,da man kan se han savner det meget. Men jeg har ingen ide om hvad hun katten vil sige til en 3 kat....

Er det en dum ide???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat nr 3?? god el dårlig ide?
  • #2   21. mar 2011 Hvis du mangler en kat som din hankat kan have et venskab til, ville det så ikke være bedre at skaffe dig af med hunkatten, og så måske prøve lykken med en anden? Hvis den er jaloux og så videre, ville den måske også have det bedre af at være en alene kat i en familie hvor den kan få alt opmærksomheden, uden at skulle konkurrere om den smiley

Kommentér på:
Kat nr 3?? god el dårlig ide?

Annonce