smuk blød pels? {{forumTopicSubject}}
Mine to smukke huskatte (se dem på min profil) , har ikke en særlig blød pels, særligt ikke min grå hunkat der næsten er lidt stiv i pelsen, min hankat er mere blød.(de får samme mad)
Igår var jeg så ved nogen med en kat som også er en korthårede som mine, som var SÅ blød, og fluffy, den pels skinnede! og meget fyldig. Umiddelbart ville jeg havde troet en kats pels variede præcis som vores menneskers hårtyper gør, men nu også hørt man kan hjælpe en blød pels på vej, derfor vil jeg gerne vide hvilken fodder har haft en virkning på jeres kattes pels? (korthårede misser som mine)
De har altid fået kitekat tør og foder hele deres 6 måneder lange liv
mar 2006
Følger: 36 Følgere: 21 Katte: 8 Emner: 31 Svar: 87
mar 2011
Følger: 1 Katte: 1 Svar: 1
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 540
da vi har en del katte har vi tit været fristet til at spare lidt penge på foderet men hver gang er vi efter et stykke tid gået tilbage til det lidt dyrere kvalitetsfoder da deres pels lynhurtig blir tør og glanslæs og det går jo ikke når det er showkatte
vil ikke sige det ene eller andet kvalitetsfoder er bedst.... men forskel det er der altså
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 8 Svar: 17
Vi fodre med Specific, og det er vi sku blevet glade for (:
Vil sige at Kitekat måske ikke er det bedste at fodre med..
Vi blev frarådet af vores dyrlæge at fodre med både kitekat og whiskas..
Held og lykke med det (:
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 20 Svar: 315
Men jeg vil dog sige, at vores Friggs pels er rigtig, rigtig lækker. Udover kitekat supplerer vi ofte med fisk, kylling og andet kød.
Du kan prøve og give dine katte gærtabeletter - jeg har også hørt om mange der giver deres kat en rå æggeblomme en gang i mellem, som også skulle give en flot pels.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
jul 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 20
& det har jeg også gjort med min gamle katte, og synes
alle mine katte har haft en smuk og blød pels.
smuk blød pels?