{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.209 visninger | Oprettet:

smuk blød pels? {{forumTopicSubject}}

Mine to smukke huskatte (se dem på min profil) , har ikke en særlig blød pels, særligt ikke min grå hunkat der næsten er lidt stiv i pelsen, min hankat er mere blød.(de får samme mad)
Igår var jeg så ved nogen med en kat som også er en korthårede som mine, som var SÅ blød, og fluffy, den pels skinnede! og meget fyldig. Umiddelbart ville jeg havde troet en kats pels variede præcis som vores menneskers hårtyper gør, men nu også hørt man kan hjælpe en blød pels på vej, derfor vil jeg gerne vide hvilken fodder har haft en virkning på jeres kattes pels? (korthårede misser som mine)

De har altid fået kitekat tør og foder hele deres 6 måneder lange liv smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  smuk blød pels?
  • #2   26. mar 2011 Pelle får tørfoder fra Hills og han har en blød skinnende pels smiley (kig på hans profil, så kan du se) smiley

• Julie H
    Julie H Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Katte: 1 Svar: 1
    #3   26. mar 2011 Fister får tørfoder fra Royal Canin, og han har en smuk og blød pels. Dog vil jeg ikke mene, at det er mærket/prisen der afgør, hvad der er godt for den pågældende kat. Det vil derfor ikke bare være løsningen at skifte til et såkaldt kvalitets-foderprodukt. Fister fik også Kit-Kat da han var ung, men han var også meget tynd og havde brug for noget sul på kroppen. Prøv evt. at blande deres nuværende Kit-Kat op med nogle tørpiller. smiley Held og lykke!

• #4   26. mar 2011 er ked af at sige det men pris og kvalitet hænger altså sammen lige på dette punkt.... der findes en del gode mærker og så findes der de billige.... som opdrættere af perseren ser man lynhurtigt om et foderskift er godt ellers skidt for pelsen.....

da vi har en del katte har vi tit været fristet til at spare lidt penge på foderet men hver gang er vi efter et stykke tid gået tilbage til det lidt dyrere kvalitetsfoder da deres pels lynhurtig blir tør og glanslæs og det går jo ikke når det er showkatte smiley

vil ikke sige det ene eller andet kvalitetsfoder er bedst.... men forskel det er der altså

• #5   26. mar 2011 Min han kat på 1½ år, har en meget blød og skinnende pels..
    Vi fodre med Specific, og det er vi sku blevet glade for (:
    Vil sige at Kitekat måske ikke er det bedste at fodre med..
    Vi blev frarådet af vores dyrlæge at fodre med både kitekat og whiskas..

Held og lykke med det (:

• #6   26. mar 2011 Vi fodrer vores kat med kitekat våd og tørfoder - og jeg er udemærket tilfreds med det - selvom jeg ofte har overvejet at skifte, på grund af udsagnende herinde..
    Men jeg vil dog sige, at vores Friggs pels er rigtig, rigtig lækker. Udover kitekat supplerer vi ofte med fisk, kylling og andet kød.
    Du kan prøve og give dine katte gærtabeletter - jeg har også hørt om mange der giver deres kat en rå æggeblomme en gang i mellem, som også skulle give en flot pels.

• #7   26. mar 2011 Bare skift foder, næsten alt andet er bedre end det du giver. Der vil gå nogle måneder inden du kan se og mærke en forskel på pelsen.

• #8   21. jul 2012 Jeg giver min mis en æggeblomme en gang om mdr.
    & det har jeg også gjort med min gamle katte, og synes
    alle mine katte har haft en smuk og blød pels.

Kommentér på:
smuk blød pels?

Annonce