Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge priser....
  • #1   15. feb 2006 Hov... Der er selvfølgelig sunhedstjek med i prisen.

• #2   15. feb 2006 jeg bruger en dyrlæge som kommer hjem til folk og behandler dyrene så hun er noget billigere end de andre dyrlæge plus at jeg ikke behøver stresse katten med et dyrelæge besøg men kan ikke huske hvad hun tager for det...

• #3   15. feb 2006 Hvad betyder prisen for jer mht valg af dyrlæge?

Jeg er utrolig glad for min dyrlæge, at hun så er billig er jo bare et ekstra plus smiley

• #4   15. feb 2006 må nok indrømme at jeg ikke ved hvad det koster ved min dyrlæge - min far betalte sidst (nogle fordele er der ved at bo hjemme *GG*)

- dog, en dag ville jeg købe en ormekur til kattene af ham. Istedet for at give mig noget til katte, brækkede han en ormekurspille-ting til heste over, og gav mig et stykke.. Takkede nej..
    hvis en hest på 500 kg ska ha én pille, så er en halv ALT for meget til en kat på 4 kg..
    Turde slet ikke begynde at regne på det selv, så jeg købte ormekur hos en anden dyrlæge.. *S*

• #5   15. feb 2006 Ved ikke helt hvilke priser min dyrlæge tager, for jeg har altid en masse ekstra ting der lige skal ordnes, når jeg er derude.. ;)..

• #6   15. feb 2006 Jeg giver 565,- for sundhedstjek og vaccination..

• #7   15. feb 2006 hos min koser det 200

• #8   15. feb 2006 jeg gav 701,- for en undersøgelse, kur mod blærebetændelse, orme kur til 4 gange, p-piller til 1år, en god snak om neutralisering. og fik loppe middel og en start pakke på deres katte foder med i købet... har ikke valgt dyrlæge efter pris.. men fordi tirane elsker dem alle på klinikken.... og jeg er tryk ved dem..

• #9   18. feb 2006 For at få hende steraliseret, vacc, sundhedstjek, loppekur og ørermærket 1580kr.. ørermærkning kan man så selv bestemme om man vil ha. Men jeg er lige glad hvad det koster det skal jo gøres.. smiler ...

• Sara V
    Sara V Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #10   19. aug 2008 Er der nogen der kender en anstændig og billig dyrlæge i Randers og omegn?
    Skal have vacc. og tjekket to killinger, og det er lidt dyrt for en SU-pung, men vil heller ikke tage hen til en dårlig plattenslager, blot fordi han er billig. Det bliver vel blot dyrere på flere måder så.

Mvh Sara

Kommentér på:
Dyrlæge priser....

Annonce