{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Tisse problem ! {{forumTopicSubject}}

Har virkelig brug for hjælp med min lille han kat ..

Jeg har en han kat på ca 1 ½ år, og en hun kat på ca 1 år. Jeg fik først han katten, hvorefter jeg så fik hun katten, ellers skulle hun aflives.

Det har gået super fint med de to sammen, de leger, putter og spiser sammen. Så kom dagen hvor hun katten blev små liderlig, hun var så klar, men han katten fattede ikke en dyt, han ville bare lege. Så kom dagen hvor han var klar, men der ville hun katten ikke.

Nu har jeg fået det problem at han katten pisser overalt ! I min seng, sofa, puder, tøj, tasker, alt blødt .. Hvad skal jeg gøre ?? Han er ikke kastereret, kan det var det der skal til ?

Hver gang jeg tager ham i det, smider jeg ham i kattebakken. Han skjuler ikke at han pisser overalt, han kan finde på at sætte sig i sengen foran mig, og pisse ..

Er desperat, det skal bare stoppe nu, please hjælp mig !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisse problem !
  • #1   27. mar 2011 **Han er ikke kastereret, kan det var det der skal til ? **

Sandsynligvis ja. Og jo før I kommer til dyrlægen desto bedre. Samtidig kan du for en sikkerheds skyld få ham tjekket for urinvejslidelse.

Søg i øvrigt på "tisser" eller "urenlig" - der er utallige tråde om dette emne.

• #2   27. mar 2011 tja han er vel ikke kastreret og hunkatten er vel heller ikke steriliseret, så det er en meget naturlig adfærd. Få dem begge neutraliserede og så skal du se at problemet forsvinder. Han kan selvfølgelig osse have urinvejsproblemer, men i dette tilfælde tvivler jeg lidt.

• #4   28. mar 2011 Kunne du bruge vores svar, Line?

Kommentér på:
Tisse problem !

Annonce