{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.205 visninger | Oprettet:

Dreng eller pige...? {{forumTopicSubject}}

Hej KG...

Min kæreste og jeg vil gerne have en kat.. Vi ved bare ikke lige om det skal være en dreng eller pige..

Hvis det bliver en pige, skal den steraliseres, da vi ikke er interesseret i at få killinger og så ikke har lyst til at det jamren ved løbetid.

Hvis det bliver en dreng, så ved vi ikke lige om den skal kastereres og om det er nødvendigt? Om den vil være kælen eller om den være mere vild end en hunkat der er steraliseret?

Det bliver hovedsageligt en indekat, men der vil være mulighed for at komme lidt ud, men formentlig i en sele.

Håber i kan hjælpe os..

Mvh. Kenneth og Maria


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dreng eller pige...?
  • #1   6. apr 2011 hej kønnet betyder ikke så meget når blot katten er neutraliseret. Men uanset hvilket køn I vælger så få katten snippet...en hankat er det absolut nødvendigt at få kastreret, da han eller s vil strinte på alt i jeres lejlighed, og kalde dag og nat på hunkatte.

  • #2   6. apr 2011 Lige meget om I vælger en han- eller en hunkat bør i få den neutraliseret. Hankattepis stinker og fertile hankatte har det også med at strinte - og de kan skam jamre lige så slemt som en hunkat smiley

  • #3   6. apr 2011 Mange tak for svarene.. Så er det bare at finde den der ser sødest ud smiley

  • #4   6. apr 2011 Kenneth Møller **Så er det bare at finde den der ser sødest ud :)**

    Nej, ikke bare det. Det er med at finde den kat, der passer til det liv, som I kan tilbyde den. Altså fx nytter det ikke at I vælger en kat, der ser nok sød ud, hvis den har været vant til at rende frit.


  • #5   6. apr 2011 .... hvis den skal være indekat. (selekat er også indekat)

  • #6   6. apr 2011 Håber i finder en kat der passer lige til jer, og som ser sød ud.. Håber at dem i kikker hos, tænker på hvad der passer bedst til jer..

    Det er hus katte som mennesker.. hankatte er nogen bullerkatte og hunkatte, er sådan nogen tjattekatte.. håber du forstår..


  • #7   6. apr 2011 Som de andre siger - neutraliser den uden at tænke på kønnet! Hvis du vil have en med gang i, der roder osv. så vælg en hankat! Vil du have en sippet, nydelig og en med ordenssans, så vælg en hunkat.
    Mine hankatte farer rundt og roder gruset ud af bakken, min søsters hunkat er enormt sippet, når hun har været på kassen ligger der kun ganske få stykker grus - jeg fatter det simpelthen ikke.


  • #8   6. apr 2011 ikke for at genere jeres kommentare om hankatte men min hankat har aldrig strintet nogen steder eller kaldt på hun katte dag og nat har aldrig hørt ham kalde så det er ikke altid de gør det bare lige til info smiley (har haft min i halvandet år)

Kommentér på:
Dreng eller pige...?

Annonce