{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

når katten sørger for en... {{forumTopicSubject}}

ja, det mener Laurits vist at han gør for mig..... i hvert fald har han sørget for at jeg har fået en dejlig nærende madpakke med i dag X)
sådan en fin gennem gnasket mus, proppet ned i skoletasken! endda i det rigtige rum! hvad mere kan jeg forlange??
og selvfølgelig finder jeg den først når jeg er kommet i skole! jeg forventer jo ikke at skulle kigge tasken igennem inden jeg går om morgen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når katten sørger for en...
  • #2   12. apr 2011 ja, kært, men klamt. Men man kan vist ikke være for sippet med udekatte X)

    for et par dagen siden fik jeg et halvt rottehoved af ham(tidligere har han afleveret en kæmperotte som han lod forbløde på tæppet foran soveværelset)
    Lille Ziggy har ind til videre nøjes med at komme med en stor død edderkop til mig....hvilket hun var meget stolt over.


  • #4   12. apr 2011 ja, alstå, hende menneskemor er da noget besværlig at gøre tilpas!

    han har endda været ude i regnvejret for at hente den! han kom ind kl 5.30 smaskvåd og ville tørres...."vræææææl, Vræææææl, vræææl" det er ikk sjovt at være våd!


  • #5   12. apr 2011 jamen jeg har også fået mange sjove ting af ham smiley (ziggy har jeg jo ikke haft så lang tid endnu, så det er begrændset hvad hun har nået)
    men Laurits har kommet med regnorme(mens jorden stadig var frossen), stumper af skumgummi, visne blade, andre kattes legetøj. og ja, alle de "almindelige" ting som fugle, mus og rotter.


  • #6   12. apr 2011 nåja, en dag kom han hjem med et stykke fiskesnøre som blev afleveret til manden!

  • #7   13. apr 2011 Haha min kom hjem med en leguster larve til mig det første han nogensinde fangede de er store puha :-S her i igår kom han med en af hans egne legetøjs mus og var pave stolt og mor skulle have den haha dejlige dyr vi har smiley

Kommentér på:
når katten sørger for en...

Annonce