{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.966 visninger | Oprettet:

Katte bad :) {{forumTopicSubject}}

Hej jeg får altid brugbare svar herinde så jeg prøber lige igen smiley Hvordan skal jeg holde og generelt gøre når jeg skal have mine katte i bad;) har aldrig prøvet at have en kat i bad og vil ikke risikere at det blir en dårlig oplevelse for dem smiley på forhånd tak til alle i søde katteejere smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte bad :)
  • #1   21. apr 2011 Hvorfor vil du bade dine katte?

• #2   21. apr 2011 De få gange jeg har badet mine katte af forskellige årsager, har vi altid været to om det. Kæresten har holdt katten med et fast tag i nakkeskindet og så har jeg skyllet med håndbruseren og sæbet ind og alt det. Der er ikke nogen af dem der synes det er særligt skægt (og heller ikke jeg for den sags skyld) men efter lidt tid giver de nærmest op og bliver helt slappe.
    Jeg har dog kun givet dem bad hvis der været decideret brug for det, f.eks. hvis de en sjælden gang har haft dårlig mave, og der har siddet noget i pelsen, så er det lettere at give dem en skyller.

Og til Lenes spørgsmål, så er vi folk der har katte som får lov at komme udendørs enten frit eller i løbegård - det kan godt give nogle sjove ting i pelsen, min den ene kom ind med helt stive hår ned af siden forleden dag fordi han havde gnubbet sig op af et eller andet. Og hvis man skal på udstilling tror jeg ikke ligefrem det giver plus point at komme med en kat med mudrede poter smiley

• #3   21. apr 2011 Det er ikke nødvendigt at bade katte, med mindre de skal på udstilling eller der er blevet så beskidte at de ikke selv kan klare det.
    Mine katte kommer osse ud og de 2 gamle på henholdvis 14 og 1o (ikke udstillingskatte) har ALDRIG været i bad. Den ene er helt hvid og ja, den er blevet lidt støvet, men det tages med kam/børste og resten klarer den selv.

• #4   21. apr 2011 Birthe F: Selvfølgelig kan katten komme ud for noget, hvor man kan være nødt til at hjælpe den med et bad. Men når Anita skriver "når jeg skal have mine katte i bad", så lyder det for mig som om, at hun tror de skal i bad sådan ind imellem. Og det skal de jo slet ikke!
    Hvis det drejer sig om showvask, så er det bedre at få det vist af en, der er rigtig dygtig til det.

• #5   22. apr 2011 tak for svarene,og jo det er kun min main coon der skal i bad da hendes pels ikke er særlig pæn smiley bad er bestemt ikke noget de skal have med mindre det er højest nødvendigt smiley

Kommentér på:
Katte bad :)

Annonce