1.966 visninger
|
Oprettet:
Katte bad :) {{forumTopicSubject}}
Hej jeg får altid brugbare svar herinde så jeg prøber lige igen
Hvordan skal jeg holde og generelt gøre når jeg skal have mine katte i bad;) har aldrig prøvet at have en kat i bad og vil ikke risikere at det blir en dårlig oplevelse for dem
på forhånd tak til alle i søde katteejere
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 859
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 52
Jeg har dog kun givet dem bad hvis der været decideret brug for det, f.eks. hvis de en sjælden gang har haft dårlig mave, og der har siddet noget i pelsen, så er det lettere at give dem en skyller.
Og til Lenes spørgsmål, så er vi folk der har katte som får lov at komme udendørs enten frit eller i løbegård - det kan godt give nogle sjove ting i pelsen, min den ene kom ind med helt stive hår ned af siden forleden dag fordi han havde gnubbet sig op af et eller andet. Og hvis man skal på udstilling tror jeg ikke ligefrem det giver plus point at komme med en kat med mudrede poter
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Mine katte kommer osse ud og de 2 gamle på henholdvis 14 og 1o (ikke udstillingskatte) har ALDRIG været i bad. Den ene er helt hvid og ja, den er blevet lidt støvet, men det tages med kam/børste og resten klarer den selv.
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 859
Hvis det drejer sig om showvask, så er det bedre at få det vist af en, der er rigtig dygtig til det.
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 46
Katte bad :)