{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  katte i bad??
  • #1   22. nov 2007 Vi har vores to i bad ca en gang om måneden - både for hyggens skyd og så fordi deres pels er lidt fedtet...

Nynne elsker det, og de sidste par gange er de blevet vasket i mit hårshampoo - det er noget specielt noget som ikke er tilsat en hel masse...

• #2   22. nov 2007 tja os der udstiller har vores katte i bad ret tit. nogen gange er der udstilling to gange i måneden så kattene kommer i bad minimum en gang om måneden. synes os det tager noget af fældningen når de kommer i bad :o)

• #3   22. nov 2007 oki har nemlig en veninde der har deres med 1 gang i ugen, jeg har haft trunte med en gang og jeg var nok den/det eneste den ikke angreb, men fik af vide at den vender sig til det... hun var helt vild med at blive sæbet ind men da sæben skulle skyldes ud sprang hun op og hang i gardinstangen stakkels lille kat tænkte jeg derfor blev jeg endnu mere i tvivl

• #4   22. nov 2007 Jeg bader Rottweiler når jeg syntes han lugter for meget.. Nogle gange har jeg ham med når jeg selv er i bad (hvor jeg holder ham) andre gange er han selv i badekaret, hvor efter jeg bruger bruseren på ham..

Han er ikke så vild med vand, så jeg gør det kun når han virkelig lugter *g*

• #5   22. nov 2007 vil lige tilføje at vi har brugseren i badekaret og den fungere kun håndholdt, plus det er en skod brugser vi har, så den er ikke så kraftg smiley

• #6   22. nov 2007 jeg havde og lille finger varmt vand og næsten ingen styrke på, men jeg morede mig veldigt selvom det var synd for den... jeg er alt for pyller med den kat og det var mig som ikke ville have kat smiley hehe ny holdning

• #7   22. nov 2007 dafy kommer i bad ca hver 3 mdr og han nyder det faktisk, vi har købt noget hunde/katte shampoo til dette formål. daffy ka endda godt lide at komme i bad, nogle gange kommer han selv ud i brusekabinen til os.
    trixie er panisk vandskræk så hende har vi ikke forsøgt at bade endda, skal osse lige ha købt en full body ring brynje til formålet først

• #8   22. nov 2007 Bertil og Felix kommer i bad med 1-2 måneders mellemrum...har simpelthen lært dem det fra de var små fordi jeg syntes de kom til at lugte af alt det kattegrus i den lange pels :o) men sys måske en gang om ugen er for meget hvis de ikke ligefrem skal til udstilling....!

• #9   22. nov 2007 Dem jeg udstiller kommer i bad når vi skal til udstilling. Ellers så hvis de er ekstremt snavsede. Mea kom engang hjem med hele bagkroppen SMURT ind i olie - aargh, møggiftigt skidt :o(

Og ja, man kan få UTROLIGT mange slags shampoo's til katte :o) Netop især fordi de bliver udstillet :o)

• #10   22. nov 2007 vibeke N --> Fingervarmt vand er ik' nok til katte. Deres kropstemperatur er højere end vores, så de fryser, hvis man bader dem i for koldt vand... og SÅ ka' du ik' styre dem på 5 tønder land *GG*

Næste gang du bader din kat, så lav vandet li'så varmt som når du selv går i bad... Hvis hun stadig er urolig, så prøv at skrue en lille bitte smule mere op for varmen.

Vores katte bli'r osse badet. Hvis man starter når de er killinger og holder det ved lige løbende, så ka' man sagtens vænne en kat til det.

:o)

• #11   22. nov 2007 Ja, jeg har det også lige så varmt som jeg selv. Jeg går dog i bad varmere end alle de kærester jeg har haft, har gjort, så er også lidt bekymret for om det mon bliver For varmt?

• #12   23. nov 2007 Hmm - katte har da et fuldt ud virkende neurologisk system. Så det tror jeg ikke helt på katte kan finde på?
    Men ja, de føler sig godt tilpas ved meget højere temp. end de fleste menensker :o)

• #13   23. nov 2007 Nat - Okay, det lyder bare mærkeligt. Men hey, bogen siger hvad bogen siger. Jeg ville dog bare gerne se det dokumenteret (man er vel ikke biolog og har biologiens videnskabsteori pt for ingenting, hehe)

• #14   23. nov 2007 Vibeke N:
    Hvorfor vil du overhovedet have din kat i bad? Det er aldeles unødvendigt! Medmindre katten på en eller anden måde skulle blive ekstraordinært svinet til i pelsen, er der absolut ingen grund til at bade den. Tværtimod.

• #15   23. nov 2007 Jeg bader Putti ca hver anden måned.. Hun kan godt li det.. hun sidder pænt mens jeg vasker hende, og så eeelsker hun bare at blive tørret med håndklædet bagefter.. smiley
    Johnson har jeg haft i bad en enkelt gang, fordi jeg synes han lugtede dårligt.. Men han kommer til at komme meget sjældent i bad.. der er ingen grund til at bade ham tit.. smiley

Kommentér på:
katte i bad??

Annonce