Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At give råt kød...
  • #1   28. apr 2011 jeg giver hakket oksekød , stykker fra engelske bøffer og lakse filletter hvis jeg får det smiley

• #2   28. apr 2011 Hvis du ikke vil give råt kød, findes der bl.a. ZiwiPeak.

Jeg har givet mine råt kød, når jeg f.eks har renset mørbrad eller lignende og de elsker det!

• #3   28. apr 2011 Karina : Det med mørbraden har jeg aldrig tænkt på ! Den vil jeg da lige prøve og bruge næste gang jeg skal afpudse sådan en smiley

• #4   28. apr 2011 Jeg giver dem det vi får til aften. Det er alt fra fars til kødstykker, gerne med brusk og sener. Derudover får de osse alm BARF fra rigtigt kattemad, hvis jeg en dag ikke gider lave mad. Det er løstfrossen i en pose og så tager man bare det op man skal bruge. Husk at noget af det til hunde osse kan bruges til kat. Det er nemlig meget billigere at købe de store poser. Daggamle kyllinger er osse et stort hit hos 2 af de katte jeg har.

• #5   28. apr 2011 Slagter selv så de får kanin med ben og brusk smiley

• #6   28. apr 2011 jeg giver mine BARF.. DET ELSKER DE.

• #8   28. apr 2011 Altså er det sådan rigtig rådt..??? Slet ikke tilberedt på nogen måde...??? Kogt eller noget...???

Er der noget der er bedst at starte op med hvis man vil give sin kat det... Det er en hun kat på 3 år... Hun er neutraliseret.. Og alm huskat...

Tak for alle jeres gode svar... smiley

Er helt ny i det her og spørg derfor nok lidt dumt... smiley

• #11   29. apr 2011 Pia H, jeg ville starte med kylling eller kalkun, det har ikke så stærk en smag. Du kan give din kat det i strimler eller som fars. Du kan osse prøve at klippe spidsen af kyllinge-vingen og give den. Den er god til at få masseret tandkød osv.
    Til dig vil jeg osse skrive, at du bare skal spørge alt det du vil. Det er dumt IKKE at spørge, hvis man er i tvivl.

• #12   29. apr 2011 Lækkert at læse alle disse svar smiley - Når man selv lige havde tænkt sig at lægge samme indlæg ind!

- Jeg takker også herfra, så kan mine tigger katte endelig så sig det rå kød de vil have smiley

• #13   12. jul 2011 i BARF butikken eller nettet.

Kommentér på:
At give råt kød...

Annonce