{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

Forstoppelse? {{forumTopicSubject}}

Min 8-arige steriliseret hun kat, Cherle, har forstoppelse. Dvs. hun har svært ved at komme af med afføring. Det er så hårdt som sten, så hun gider ikke at gå på toilet, pga. smerten

Desværre er det ikke første gang. Hun har på ca. en måned haft forstoppelse 3 gange, hvor vi enten måtte trykke noget hvidt "creme" ind i enden på hende, for at gøre det blødt, eller gjort hendes mad vådt, så det var nemmere for hende at fordøje det.

Lige nu tænker vi over om der er noget galt i hendes systemer eller at hun har en sygdom.

Vi ved ikke hvad vi skal gøre nu, måske har i prøvet noget af det samme?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstoppelse?
  • #1   29. apr 2011 prøv at putte en teskefuld olie i hendes mad og se om det hjælper. Ellers vil jeg anbefale dig at hun skal en tur forbi dyrlægen og evt have noget andet foder.

  • #4   29. apr 2011 Noget mere vådfoder vil måske også afhjælpe på problemet. Måske drikker hun ikke nok smiley

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #5   29. apr 2011 Kattemalt 3 gange om dagen.

    Har selv prøvet med en kat der hverken ville spise,spinde eller gå bakken. Hårbollen kunne hverken komme den ene eller anden vej ud, Så tog til dyrlægen som anbefalede mig at katten skulle har kattemalt 3 gange om dagen i hele hendes liv. Nok fordi hun ville få problemerne igen, hvis hun ikke fik det. smiley

    Men jeg ville nu tage til dyrlægen også. smiley

    Kattemalt kan du købe på apoteket og hos nogle dyrehandler. smiley

    Pøj Pøj med det lille pus.


Kommentér på:
Forstoppelse?

Annonce