Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte og mælk
  • #1   3. maj 2011 Det giver da ikke helt mening, for der er jo også laktose i kaffefløde?

Så for at svare på spørgsmålet, så burde laktosefri mælk være fint smiley

• #2   3. maj 2011 Den laktosefri mælk fungerer rigtig godt. Jeg har afprøvet den. Katte er nemlig laktoseintolerente.

• #4   4. maj 2011 Men kaffefløde indehoder stadig laktose og kan derfor kun gives i ganske små mængder.

• #5   4. maj 2011 Har lige prøvet at give hende sådan noget kattemælk, og hun kastede op i nat. så tror ikke hun kan tåle det særlig godt.

Men lactosefri mælk var måske en ide, da hun synes det at mælk smager rigtig godt.

Men ved heller ikke rigtig med kaffefløde, om det er for fed til hende?

Men rismælk og sojamælk var også en ide:)

• #6   4. maj 2011 Jeg ville under ingen omstændigheder give rismælk eller sojamælk eller noget andet lignende. For det første fordi jeg stærkt tvivler på, at kattene vil have det. Det er jo et produkt der udelukkende er lavet til at prøve at erstatte mælk for mennesker, der ikke tåler mælk overhoved. Men det har jo intet med mælk at gøre og smager ikke som mælk. Og så fordi at jeg ikke vil fylde min kat med mere vegetabilsk end aller højst nødvendigt.
    Mht. fedtindholdet, så kan det jo være meget godt med lidt fedt, hvis katten f.eks. skal tage på efter sygdom eller lign. Så giver jeg bare hellere gedemælk end kaffefløde (indeholder også laktose, men kan godt gives i rimelige mængder uden problemer). Men hvis katten er ved fint huld i forvejen, så er den laktosefri mælk fra Arla netop rigtig god, fordi det er minimælk. Så den kan fungere som en fedtfattig 'godbid'.

• #7   5. maj 2011 Tror jeg vil prøve med lactosefri mælk. bare som en lille godbid en gang imellem:) Hun skal også have lidt mundgodt en gang imellem:)

Kommentér på:
Katte og mælk

Annonce