{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

Tynd mave 1-2 gange om ugen??? {{forumTopicSubject}}

Min MC hankat på 2½ år, har det seneste stykke tid haft dårlig mave, men kun engang imellem.. De fleste dage har han normal fast afføring, men så lige en enkelt eller to gange om ugen, får han dårlig mave... Han når altid på kattebakken, spiser og drikker som normalt og er fuld af krudt som altid.. Han blev neutraliseret i marts måned og han spiser Hills Science Plan..

Håber der er nogle med evt erfaringer eller gode råd???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tynd mave 1-2 gange om ugen???
  • #1   6. maj 2011 Hej smiley

Jeg har dog ikke erfaring selv, men tænker at dårlig mave kan komme af mange ting. Man ved jo at katte, specielt, hvis det er udekatte får/ kan få mange bakterier i sig ved at de jo er et jæger-dyr. Men der er faktisk også mange katte som spiser af skraldespande, ikke at det er særligt farligt, men kan måske gi' tynd mave.
    Får han mælk/ fløde ?? - For der siges at katte IKKE må få dette, da det ødelægger mavesystemet på dem.
    yderligere har jeg engang læst at alm. græs og katte græs også kan gi' dårlig mave i for store mængder.

hvis jeg var dig ville jeg holde øje med hans afføring, også farven på det og, hvis det bliver ved ... eller bare det at du føler dig usikkert, jamen så prøv at kontakte din dyrlæge over telefonen og forhør dig hos dem. De er altid en go' hjælp også ved de hvad de taler om smiley

• #2   6. maj 2011 Han er indekat, så er ret sikker på at han ikke har spist andet end det jeg giver ham smiley han har førhen fået både tun og kakao (han eeelsker det) men han har ikke fået noget andet end tørkost, siden første gang han havde dårlig mave. er begyndt at give ham kogt vand nu..
    Men vil gå ned til dyrlægen på mandag smiley

• #3   6. maj 2011 Det er altid ngt at han er en indekat, for som du selv skriver får han kun det DU selv giver ham smiley

Jeg syn's det lyder som en go' idé med et dyrlægebesøg ... pøj pøj !

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #4   6. maj 2011 Tun er der mange tungmetaller i, så det er bedst at give det ca. 1 gang om ugen. smiley

Chokolade kan katte ikke tåle.:-(

Det Oplagres i kroppen og kan give Heinz Body Anæmi.
    Ændrer de røde blodlegemer, resulterer i blodmangel. Symptomer er diarré, opkast, nedstemthed, feber og mørk urin. smiley

• #5   7. maj 2011 Jeg vil nok anbefale et foderskift. Men en god ide at få ham tilset af dyrlægen. Det kan være noget betændelse i tarmsystemet. Det kan osse være han har nippet af potteplanter, eller blomsterbuketter, hvis du har sådan nogle. Der er faktisk rigtig mange planter der er giftige for katte.

Kommentér på:
Tynd mave 1-2 gange om ugen???

Annonce