{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

En historie til deling :) {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo som sagt mine 2 dejlige kastrater; Nike & Volvo, men her for små 14 dage siden, har vi fået en besøgsven som jeg tror er blevet en tilløber og en fast del af familien smiley
Vi kalder ham Gordon... selvom han ikke 100% lytter til det navn endnu he he he
Høj, flot og rød hankat, som dog er meget mager, så jeg har lidt svært ved at gætte aldreren på ham. Vi startede med at gi' ham til tørkost ude i haven, når de 2 andre ikke var der ude (da han er så tynd som han er) Gordon "græd" simpelthen udenfor vores teressedør så det rev i hjertet på mig... han har hele tiden villet kommet ind, men nok ikke turdet. Efterhånden er han alligevel blevet modigere og modigere og nu er han her inde med alle os andre. Når de andre 2 misser kommer ind kommer Gordon også automatisk ind, og nogle gange er det Gordon som er før inde. Han er meget sød, renlig og kælen... så mon ikke han engang har haft et hjem ?? Og, gad vide hvad der er sket ham ?? Er han blevet forladt ?? Kan han ikke finde hjem ?? Disse spørgsmål er nogen jeg stiller mig selv, men nok aldrig får svart på.

Dog er jeg bare utroligt overrasket over at der ikke har været nogen former for magtkampe mellem Gordon og Nike/ Volvo ... for Gordon er nemlig ikke kastreret.
Men, alt er gået godt og det er det stadig.

Jeg har s'følgelig kigget på dyrenes beskyttelses hjemmeside om han skulle være savnet og har også holdt øje med aviserne samt evt opslag i butikker, lygtepæle osv, men tilsyneladende er der ingen som savner det stakkels pus.

Så indtil nu er vores hjem osse hans smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En historie til deling :)
  • #1   6. maj 2011 Tillykke med ham eller hvad man skal sige! xD
    Det lyder da til at gå rigtig godt med de andre og ham sammen! ;D

• #2   6. maj 2011 Skal vi ikke se lidt billeder af din "nye" kat :)) ??

• #4   7. maj 2011 Det lyder da som en dejlig historie smiley
    Hvis nu vores Tulle løb væk, ikke kunne finde hjem eller andet, ville jeg selvfølgelig ønske at dem der måtte finde hende forsøgte at finde os smiley Hun er øretattoveret, så det må kunne lade sig gøre.
    MEN hvis vi nu ikke kunne findes, ville jeg ønske at hun blev taget imod et sted, som I har taget imod Gordon smiley

• #5   14. maj 2011 Så har jeg oprettet et album af vores søde gæst; Gordon smiley

Skal lige siges ... at jeg STADIG kigger efter om han skulle være savnet. kigger både i vores nær miljø (butikker, lygtepæle osv) i aviserne og på Dyrenes Beskyttelses hjemmeside over savnet/ efterlyste katte.
    Han er IKKE mærket på nogen måder !
    Men, s'følgelig skal han da hjem til sin "rigtige" familie, hvis han har en sådan én.... hvilket jeg altså ikke tror. Ku' aldrig bare finde på at beholde ham, for ville også selv blive totalt ulykkelig, hvis der var nogen der bare "tog" én af vores katte smiley

Kommentér på:
En historie til deling :)

Annonce