2.239 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Hjælp! Drukne min kat! :( Hjælp! Drukne min kat! :(

Hej alle sammen herinde..

Er lige blevet udsat for det mest grotæske! Jeg stod og skulle til at lukke min ene kat ud Manse, hvor efter min anden kat Diego står og gisper efter vejret i mørket. Jeg skynder mig ud hvorefter den løber skræmt ind under sengen. Den gisper stadigvæk efter vejret. Så får min kæreste og jeg den hurtigt ud i lyset og ser så, at den er total gennemblødt i hovedet og ned til nakken samt forpoterne. Er sikker på at nogle har prøvet at drukne min kat smiley Hvad kan man stille op mod sådan noget? har været ude og tjekke om der evt. var spor af vand nogle steder min intet fandt jeg. Bliver rigtig ulykkelig over nogle gør sådan mod min kat, istedet for at prøve at kontakte mig, hvis katten er i vejen for dem smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! Drukne min kat! :(
  • #1   10. maj 2011 Aj hvor ubehageligt.! Nogle mennesker kan bare være så lede. :S Ville ønske jeg havde et rigtig godt råd, men kan desværre ikke komme på noget...
    Ville bare lige ytre min sympati med dig og din stakkels kat.

(Eller du kunne komme klø-pulver på katten, så hvis personen prøver at tage fat i katten igen får sig en slem overraskelse. smiley Men desværre ville det jo nok også bare klø på katten smiley øv heh )

• #3   10. maj 2011 Derfor er det bedst både for katten at du holder den på eget matrikel. Det kan gøres ved enten at holde den inde, hegne haven ind eller lave en kattegård.

Der findes mange syge mennesker ude i verden og det er vores opgave at beskytte vores dyr.

• #4   10. maj 2011 Ja, håber bare personen har fået nogle ordentligt slemme kræs mærker. Da det ikke er en helt lille kat længere..

Det er lidt svært at holde den på egen grund, når der er så mange katte i mit boligområde der render frit rundt og hygger sig. Så det kommer bag på mig, at dette sker - når jeg aldrig har oplevet noget lignende i de 3 år jeg har boet her.

• #5   10. maj 2011 Kan ikke bygge en gård eller lignende, da jeg bor i en stor ungdomsbolig.

• #6   10. maj 2011 hold da op, nogle syge mennesker der er. de har tydeligvis ikke prøvet at miste nogen, når de finder på at gøre sådan noget smiley

håber katten kommer sig over det

der render også mange katte rundt her, og forstår godt, at man ikke lige regner med at opleve sådan noget.

• #7   11. maj 2011 hvor er det grotesk at nogen folk kan være sådan var også udefor at en hunde ejer fik hans hund til at angribe min kat igår aftes indtil jeg kom udenfor og fik det største anfald på den hunde ejer hva bilder folk sig egentlig ind? håber fandme at den hund fik skræmmer for min kat var på vores grund har virkelig medfølelse for dig

• #8   11. maj 2011 Du kan ikke gøre andet end at holde din kat inde.

• #10   11. maj 2011 sikke en frygtelig historie. din kat er gudskelov ikke så gammel, og har dermed stadig let ved at lære nye ting. du kan forsøge at vænne den til sele og tage den med ud i snor. kræver øvelse og tålmodighed. på den måde frarøver du den ikke den friske luft og er istand til at beskytte den imod alle farene.
    håber det bedste for jer.

• #11   11. maj 2011 Jeg tænker at måske kunne din kat ved et uheld være faldet i en havedam, regntønde eller lignende.

Blot en mulighed til hvad det evt. kunne være - hvis det ikke er nogen der har forsøgt og drukne den.

• #12   11. maj 2011 Kan han ved et uheld være smuttet i wc'et tænker jeg?

• #13   11. maj 2011 Det er faktisk ikke så tossede bud Henning og Lotte er kommet med.... Det er utroligt svært at holde en kat under vand... Bare det at skulle give en kat bad er ikke altid det nemmeste i verden, og hvis det kun er forpartiet der er vådt kunne det godt tyde på det er et lille uheld jeres kat har været ude for smiley

• #14   13. maj 2011 Der er ikke noget vandområde her hvor jeg bor. Der er mange marker rundt omkring og ikke nogen å eller lignende. Den har ikke faldet i toilettet, fordi jeg lukkede den jo ud, og så kom den hjem cirka et kvarter efter og så således ud. så den er hvertfald ikke faldet i toilettet. smiley

• #15   13. maj 2011 Et fuglebad i en af nabohaverne eller en havedam måske

• #16   13. maj 2011 det kan ske, men det burde bare ikke være muligt at den ville hoste og gispe sådan, hvis den bare var faldet i et fuglebad? Fordi så ville den jo skynde sig og hoppe op.

• #17   13. maj 2011 min kat har prøvet at falde i mine forældres dam. Den jagtede en flue, som så fløj over dammen, og så sprang hun efter den. Men faldt i vandet i stedet. Jeg var ude og holde øje med hende, så derfor så jeg det.

Men hun kom lynhurtigt op, rystede pelsen, og løb videre. Så jeg tror heller ikke at Tinas kat, bare var faldet i en dam eller lignende, når den også opførte sig sådan, da den kom tilbage.

Kommentér på:
Hjælp! Drukne min kat! :(

Annonce