{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.804 visninger | Oprettet:

Dyrepoliti - skal / skal ikke. SE ALLE tak {{forumTopicSubject}}

Da jeg nu går med tankerne om at jeg ikke rigtig gider være ejendomsmægler alligevel, spurgte min mor mig. "hvad vil du så?, hvad med at være forstarter for dyrepoliti i østjylland" GENIAL idé min mor fik der syntes jeg smiley

dog vil jeg ikke smide min uddannelse på jorden og droppe ud, når jeg nu er færdig til sommer. Men når det er sket, skal jeg have kontaktet borgmesteren og diverse dyrehospitaler, internater og store virksomheder for at finde sponsore, revisorer er fundet.

MEN, jeg vil lige spørge jer, da jeg gerne vil have noget materiale jeg kan fremlægge for borgmesteren og lave nogle statistikker, så jeg vil gerne have så mange svar som overhovedet muligt.:

Har Danmark brug for et Dyrepoliti?
hvis nej, hvorfor ikke??

Mange tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrepoliti - skal / skal ikke. SE ALLE tak
  • #2   13. maj 2011 Ja det har vi bestemt . Der er alt for mange der ikke passer deres dyr eller de så kaldte samlere der tager for mange dyr ind. Jeg ville ønske vi havde det i Dk og at jeg kunne arbejde med det job. Så bare klø på

• #3   13. maj 2011 Synes helt sikkert også at vi skal have dyrepoliti i Danmark! Super initiativ og håber du kan få noget igennem smiley Og som Jette siger - gid man kunne have et job som det!

Held og lykke! smiley

• #4   13. maj 2011 der er uden tvivl brug for et dyrepoliti her i DK, og har ønsket at der kom det LÆNGE! smiley

Du kan jo kigge nærmere på RSPCA osv i andre lande, og se hvilket arbejde de laver for dyrene, det er godtnok ikke småting man ser på animal planet smiley

• #5   13. maj 2011 Kan kun sige som de andre; JA!

Jeg bliver simpelthen så ked af det og sur, når jeg ser hvordan folk kan finde på at behandle dyr. Og der sker ik en pind ved det. Så fortsætter det i det uendelige.

Så jeg ønsker dig al mulig held og lykke, og håber virkelig det snart kan blive virkelighed her i DK!!!

• #6   13. maj 2011 JA !

• #7   13. maj 2011 Ja Ja Ja Ja!
    Det har der virkelig manglet i alt for lang tid. Det er skrækkeligt hvad folk kan finde på at gøre mod forsvarsløse dyr...

Held og lykke!!

• #8   13. maj 2011 Selvf. har vi brug for dyrepoliti!!! (:
    Det ville hjælpe på samlere, og ikke mindst mindske tilfældene af dem vi ser i tv omkring minkfarmene pt..
    Det vil desuden hjælpe til at folk kunne få større chancer for at anmelde dyreplageri, som f.eks. en listehund, der måske mishandles af ejere, ved at evt. opildne den, træne den til kamp osv.. for jeg tror ikke´på, at det slet ikke findes i DK...
    Du skal nok regne med, at jeg om et par år, vil søge en stilling (;
    Desuden vil vi med hjælp fra officielt dyrepoliti, kunne få højere straffe til folk, der hjerteløst brænder katte, pindsvin og andre "mindre" dyr af for sjovs skyld.

• #9   13. maj 2011 JA til et dyrepoliti! Der har vist været arbejdet på sagen i årevis, men politikerne vil vist ikke rigtigt være med!
    Klø på! JA snak med Fokus, men jeg tror desværre ikke at de kommer ind!
    Jeg søger ansættelse hvis jeg er kvalificeret...:-)

• #11   14. maj 2011 Helt sikkert en god idé smiley God vind herfra

Kommentér på:
Dyrepoliti - skal / skal ikke. SE ALLE tak

Annonce