Dyrepoliti - skal / skal ikke. SE ALLE tak {{forumTopicSubject}}
Da jeg nu går med tankerne om at jeg ikke rigtig gider være ejendomsmægler alligevel, spurgte min mor mig. "hvad vil du så?, hvad med at være forstarter for dyrepoliti i østjylland" GENIAL idé min mor fik der syntes jeg
dog vil jeg ikke smide min uddannelse på jorden og droppe ud, når jeg nu er færdig til sommer. Men når det er sket, skal jeg have kontaktet borgmesteren og diverse dyrehospitaler, internater og store virksomheder for at finde sponsore, revisorer er fundet.
MEN, jeg vil lige spørge jer, da jeg gerne vil have noget materiale jeg kan fremlægge for borgmesteren og lave nogle statistikker, så jeg vil gerne have så mange svar som overhovedet muligt.:
Har Danmark brug for et Dyrepoliti?
hvis nej, hvorfor ikke??
Mange tak
okt 2009
Følger: 10 Følgere: 8 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 43
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 74
Held og lykke!
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 414
Du kan jo kigge nærmere på RSPCA osv i andre lande, og se hvilket arbejde de laver for dyrene, det er godtnok ikke småting man ser på animal planet
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 579
Jeg bliver simpelthen så ked af det og sur, når jeg ser hvordan folk kan finde på at behandle dyr. Og der sker ik en pind ved det. Så fortsætter det i det uendelige.
Så jeg ønsker dig al mulig held og lykke, og håber virkelig det snart kan blive virkelighed her i DK!!!
aug 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 65
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 5 Svar: 12
Det har der virkelig manglet i alt for lang tid. Det er skrækkeligt hvad folk kan finde på at gøre mod forsvarsløse dyr...
Held og lykke!!
maj 2011
Følger: 16 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 17 Svar: 195
Det ville hjælpe på samlere, og ikke mindst mindske tilfældene af dem vi ser i tv omkring minkfarmene pt..
Det vil desuden hjælpe til at folk kunne få større chancer for at anmelde dyreplageri, som f.eks. en listehund, der måske mishandles af ejere, ved at evt. opildne den, træne den til kamp osv.. for jeg tror ikke´på, at det slet ikke findes i DK...
Du skal nok regne med, at jeg om et par år, vil søge en stilling (;
Desuden vil vi med hjælp fra officielt dyrepoliti, kunne få højere straffe til folk, der hjerteløst brænder katte, pindsvin og andre "mindre" dyr af for sjovs skyld.
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Klø på! JA snak med Fokus, men jeg tror desværre ikke at de kommer ind!
Jeg søger ansættelse hvis jeg er kvalificeret...:-)
jan 2009
Følger: 26 Følgere: 24 Katte: 5 Emner: 6 Svar: 120
Dyrepoliti - skal / skal ikke. SE ALLE tak