5.418 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

opkast lyde ??? opkast lyde ???

Hej med jer smiley

Jeg har en han mis (hellig birma) på knap et år og efter at vi har fået Miv (MC) på 15 uger, er han blevet meget stille og trækker sig meget tilbage for sig selv. I starten troede jeg at det var fordi hun kørte ham træt, men så holdte de så småt med at lege så meget. Nu leger de da en gang i mellem og han spiser fint. Så i sidste uge begyndte han og lave sådan nogle opkast lyde. Men der kommer ikke noget. Dyrelæge sagde jeg sku tjek for feber og det har han ikke. Så længe han opfører sig nornalt sku jeg ikke være bekymret. Men der gør han jo faktisk ikke ??? Men om det er normalt når man får en kat mere eller hvordan ved jeg ikke.

Han elsker Miv og passer på hende. Så det skulle helst ikke være hende smiley

Håber i har nogle gode råd?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opkast lyde ???
  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #1   21. maj 2011 Det kan være hårboller din kat prøver at hoste op. Så prøv at købe noget kattemalt på apoteket eller hos en dyrehandler. Mine katte får en gang om ugen kattemalt så det kommer ud med afføringen istedet for, det er rigtig godt.:-)

• #2   21. maj 2011 Okay. Jeg købte også kattegræs og det spiser han af engang i mellem. Men prøver det smiley Så må jeg li på apoteket på mandag smiley Det er da synd for ham han skal have det sådan.

• #3   21. maj 2011 Katte græs kan de os kaste lidt op ad, men så det bare ofte galde..

• #4   21. maj 2011 hjælper kattemalten ikke, skal du få ham tilset af dyrlægen. Det kan være noget han har slugt der sidder og generer ham. Jeg synes ikke om hans ændrede adfærd. Det får i hvert fald mine alarmklokker til at ringe.
    At de kan ændre en smule adfærd når der kommer en anden/ny kat er meget normalt, men det bør gå over igen. Brækbevægelserne har ikke noget med det at gøre, med mindre den nye har smittet ham med et eller andet.

• #5   21. maj 2011 Hun havde katte influenza, men er behandlet og han er vaccinere mod det. Så det burde jo ikke have noget at sige. Han virker normal bort set fra at når man trykker ham på maven så kommer de opkastlyde. Som om det ikke kan komme op. Hmm. Han ryger til dyrelæge mandag... Jeg troede det var hårboldte da han vasker hende en del og selv fælder meget. Men heller saved then sorry smiley

• #6   21. maj 2011 Jeg har også oplevet det, da min gamle kat havde orm. Har den fået ormekur ?

• #8   22. maj 2011 Hans afføring er helt normal... Så det tror jeg ikke det er.
    Han har fået ormekur, så det sku det helst ikke være.

• #9   22. maj 2011 God ide med dyrlægen. Selv om han er vaccineret er en han ikke 100% sikker. Så det er vigtigt at du fortæller dyrlægen om katteinfluenzaen.

• #10   22. maj 2011 Oki jamen bruger samme dyrelæge til begge mine katte. Så hun må li se på ham i morgen. Hun behandlet Miv og det er også hende der sagde at så længe han virket normal, så ingen bekymring. Hun kender ham ret godt, så ringer til hende i morgen.

Kommentér på:
opkast lyde ???

Annonce