{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.793 visninger | Oprettet:

Kasteration og dyrlæge ? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg skal have min hankat kastereret, så hurtig som mulig. Er der nogle som kan anbefale en billig dyrlæge i skive, eller nær skive. Det må gerne koste under 1000 kr. Da jeg ikke har den største indkomst.

Mvh Ninna :-)..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kasteration og dyrlæge ?
  • #1   22. maj 2011 Må også gerne være lidt væk fra skive.

• #2   22. maj 2011 Jeg kender ingen i dette område, men jeg synes at du skal have i baghovedet qt pris og kvqlitet hænger sammen - og det er jo en en-gangs udgift!

• #3   22. maj 2011 Ja, det ved jeg godt. Men problemet er at jeg ikke har alverdens penge til det. Og den bliver simpelthen nød til at få den kastereret da dens urin lugter skrækkeligt, man kan lugte der over hele opgangen og det for jeg klager for. Og en dyrlæge jeg var ved sagde at fordi det lugtede sådan var fordi den ikke var kastereret

• #4   22. maj 2011 Det er os rigtigt det dyrlægen siger, men de fleste steder koster det mellem 800-1200 mener jeg.. så prøv at ring rundt og hør ad hva de tager.. Måske et dyrhospital, kender ikk dyrlægerne i området så kan desværre ikk give yderligere råd..

Men husk, i meget sjælden tilfælde kan de altså godt forsætte med at strinte selvom de er lukket.. Men håber for alt det bedste for dig og at det ikk er for sent..

• #5   22. maj 2011 Prøv at google dyrlæge i skive.
    Så kan du måske få nogle tlf. numre, du kan ringe til og få et tilbud.

• #6   22. maj 2011 min dyrlæge tager ca 600,- det er i vodskov...så der er selvfølgelig lidt vej at køre.

• #7   22. maj 2011 MIn dyrlæge her i Ikast er forholdsvis billig. Nu har jeg dog ikke fået kastereret hos hende, men vil tro det er noget billigere i forhold til andre... smiley

• #8   22. maj 2011 Min søster fik 2 katte kastereret på skive dyrehospital, mener ikke hun gav mere end 1200 for 2 katte. Så 1 må jo koste under 1000 kr

• #9   22. maj 2011 der er en dyrlæge der hedder marianne klitgård på mors hun er billig og god

• #10   23. maj 2011 Forhåbentlig handler det ikke bare om at blive fri for lugten til lavest mulige pris, men også (og især) om kattens velbefindende.
    Det vigtigste må være, at katten bliver kastreret - og det hos en kompetent dyrlæge. Er par hundrede kroner fra eller til burde ikke være afgørende for valg af dyrlæge.

• #11   23. maj 2011 hvorfor de sure opstød omkring prisen...der er da ikke noget galt i at undersøge priserne inden, det tror jeg ærlig talt vi alle gør på en eller anden måde..jeg har haft flere dyrlæger og dem som var de dyreste var bestemt ikke de bedste, faktisk flyttede jeg pga manglede viden..

• #12   23. maj 2011 Synes det er underligt folk altid skal komme med sure opstød når folk spørger om noget herinde. Det er næsten ligegyldigt hvad folk skriver herinde, så begynder folk altid at kloge i alt muligt andet end det selve debatten handler om.
    Nå, det var lige aftenens sure opstød fra mig, men der er bare mange måder at holde kat på, og kan ikke forstå folk altid skal begynde at træde og blande sig i alt muligt.......
    Ang. dyrlæge, så har jeg også hørt godt om Marianne på Mors. Har dog aldrig brugt hende...

• #13   24. maj 2011 Sjovt, at nogen altid skal komme med sure opstød over sure opstød ;-D

• #14   24. maj 2011 hæ hæ hvorfor tro at man har eneret på sure opstød ;0)

• #15   24. maj 2011 Jamen, hun spørger jo ikke om nogens meninger eller holdning til hendes økonomi. Hun spørger til en dyrlæge i nærheden af Skive, som nogle har gode erfaringer med og evt. priser.

Kommentér på:
Kasteration og dyrlæge ?

Annonce