{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor sover din kat?
  • #1   20. feb 2006 heeey ,min Cæsar sover ved siden af mig på puden hver nat :0) meeeen hvis han ku få lov til det så ville han gerne ligge i klædeskabet, hehe

  • #2   20. feb 2006 Jeenie sover hele dagen i radiator hemsen. Om natten sover hun oven i hovedet af mig

  • #3   20. feb 2006 Når vi går i seng ligger Hubert sig ALTID på min mave og i løbet af natten krøller han sig sammen imellem mig og min kæreste, ellers er nogen af de fortrukne steder opvaskeren og vaskemaskinen ( ka ik se hvorfor, det er jo ikke ligefrem de mest behagelige steder og nuppe en lur:o)

  • #4   20. feb 2006 Misser ligger sig næsten altid under min seng , lige ved sådan en varmedims hvor alle varme rørene kommer fra smiley

  • #5   20. feb 2006 På mit hovede.

  • #6   20. feb 2006 He he min Mille vil gerne ind under sofaen og sove - også selvom at der kun er mellem 5 og 5,5 cm, fra gulv til sofa begynder og hun vejer 4,5 kg! :o)

    Shiva vil helst sover under dynen ved mig, helst mellem mine ben, hvor jeg så skal rejse det ene op, så der er god plads, hvis det bliver for varmt kan man godt finde en anden plads tæt på mor! :o)

    Rollo har sit helt eget tæppe, som hun bare må sove på! Hun sover dog mest i stuen, da hun ikke kan finde sig til rette på mit værelse eller soveværelset... Hun kan jo ikke med de 2 andre! Men hun vil meget gerne sove mellem alle mulige ting så hun er gemt væk...


  • #7   21. feb 2006 Laura sover mest i vinduskarmen, på radiatoren, inde i klædeskabet, og så oppe bag min undertøjsskuffe. smiley

    Lucas sover helst på vores stole, eller mellem en sofa vi har ovenpå, som vi har til at stå for en af vores venner. og så omme bag sofaen inde i vores stue.. smiley


  • #8   21. feb 2006 Alli sover for det meste inde hos os i soveværelset enten på sengen eller på mig, eller så ligger hun på vores vasketøjskurv der står ved forenden.

    Millie ligger gerne i vindueskarmen inde i stuen eller nogle gange kommer hun ind i sengen og sover. Meget gerne enten under dynen i ens haser eller så ovenpå dynen mellem ens ben så man ikke kan bevæge sig hehe.


  • #9   21. feb 2006 i sengen hos mig smiley

  • #10   21. feb 2006 Diva ligger allerhelst hos mig, presset ind til mit hoved, og med min arme langs hendes mave, så jeg kan nusse hende.. ellers skal hun nok ligge sig ovenpå armen smiley

    Ellers er hendes foretrukne steder det dejlige fleece tæppe, som hun fik af SØDE & DEJLIGE Camilla G, Kasper & DUFA.

    Ydermere, elsker hun, at ligge ovenpå akvariet - der er jo varme og liv - og kan lige vippe hovedet ned, og følge med i, hvad fiskene nu laver smiley
    Når hun strækker sig, kan hun dog godt skvatte ned, det lille pus *ss* MEN SØD, det ser det ud - dog frygter jeg for, om hun en dag bliver for tung.. Kønt syn smiley


  • #12   21. feb 2006 Ally sover desværre ikke ved siden af min hovedepude mere, men hun sover lige ved siden af mig i kurven på gulvet.. Om dagen sover hun i sækkestolen, selvom det er forbudt..

    Ikaros sover i mellem min kæreste og jeg eller til nøds i fodenden.. Om dagen sover han i kurven..


  • #13   21. feb 2006 Men begge kan godt finde på at tage frugtskålen..

  • #14   21. feb 2006 Dressed sover i sin kurv for det meste, eller oppe på sit kradse træ hehe og i sengen men det er kun om dagen. tror ikke han gider høre mig snorke.

  • #15   24. feb 2006 eddies steder:

    håndvasken
    brusekabinen
    spisebordet i spisestuen (kun hvis min ridejakke ligger der - den dufter goodt ikk)
    sofaen - heele sofaen på een gang
    gulvet
    sengen
    på min ryg hvis jeg ligger på maven
    på min mave
    på mine ben
    mellem kæresten og jeg ryggen op af moar og så skubber vi til med poterne - MIN MOR!




Kommentér på:
Hvor sover din kat?

Annonce