Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte sygeforsikring
  • #1   20. jun 2011 Jeg har forsikret mine avlskatte hos Agria, men har endnu ikke haft brug for den. Tegnede den først i april måned.

Den dækker 1 kejsersnit.

Du kan se Agrias forsikringsvilkår på deres hjemmeside, det er fuldstændig umiligt at remse dem alle op her, medmindre man kopierer det hele: http://agria.dk/

• #2   20. jun 2011 Hov, glemte at jeg giver 278 kr om måneden for 4 katte.

Det er inklusive mine rabatter som er 10% for stamnavn, 10% for medlemsskab af en hovedklub og 10% fordi jeg har forsikret mere end 3 katte.

Det er også inklusive medicinforsikring som koster 100 kr. om året pr. kat.

• #4   20. jun 2011 Kan ikke rigtig finde rundt i deres side, alle dyr er jo samlet i samme tekst, så vidt jeg umiddelbar kan se?

• #5   20. jun 2011 Jeg har netop tegnet hos TopDK. Jeg håber ikke at jeg får brug for den. Jeg tegnede den med rabatter, så jeg ved ikke hvor meget den reel koster. Der er også tegnet en medicindækning.
    Men man skal godtnok læse det med småt, for der er meget forsikringer ikke dækker.

• #6   20. jun 2011 Når man avlsforsikrer hos Agria er killinger født af en forsikret mor, automatisk dækket mod skjulte fejl og mangler i op til 24 mrd.

• #8   20. jun 2011 lotte. din sygeforsikring dækker killingerne de 1. 24 timer og mellem 5 og 16 uger. avlsforsikringen dækker ved skjulte fejl hos killingen.

camcats: jeg har tegnet hos agria og har desværre haft go brug af dem, så det har tjent sig ind. min sygefors. dækker et kejsersnit og min avlsfors. dækker yderlige et.

ring til dem og sig hvad du har af katte og hvordan du vil dækkes så får du et tilbud

• #9   20. jun 2011 Jeg har kun én lige nu, men hvis det kan betale sig, så skal der helt sikkert tegnes forsikring

Kommentér på:
Katte sygeforsikring

Annonce