{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

Min lille hunkat tisser i min dyne? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. Jeg står med et kæmpe problem med min lille kat. Hun er lidt over 1 år, og er neutraliseret. Hun har nu tisset 2 gange på min ene dyne, og det er lige efter jeg har lagt rent sengetøj på. Første gang det skete havde jeg været hjemme hos min søster i 1½ dag ( er normalt væk i 10 timer, men sover sjældent ude ) og havde lige lagt nyt sengetøj på da jeg kom hjem da det skete. Så har jeg vædet min dyne i rodalon og vasket den hertil aften - men jeg vender ryggen til i 10 min også har hun tisset på den IGEN!

Hvad gør jeg? og hvad kan grundlaget være? smiley

Mvh Elena


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min lille hunkat tisser i min dyne?
  • #1   22. jun 2011 Det kan være du skal få tjekket hende for urinvejsinfektion

  • #2   23. jun 2011 Tisser hun også stadig i sin bakke?
    Det kan sagtens være stress, forvirring, urinvejsinfektion - ja listen er lang. Du kan også prøve at købe der der feliway. Det skaber tit balancen tilbage og gør katten mere rolig. smiley



  • #3   23. jun 2011 Hun har gjort det fordi du har været væk. Vask dynen i vaskemaskinen og læg en plastikdug/voksdug henover dynen. Og så luk døren til soveværelset.Så stopper det sikkert. Men er hun generelt en påvirkelig kat, kan det være en ide med Feliway. Der er mange katte der er meget letpåvirkeligt af selv de mindste forandringer i hverdagen og de reagerer ofte med urenlighed. Adfærden kan være svær at komme af med. Men nervøsitet kan osse udløse reelle urinvejsproblemer, så en god ide ville være at få hende undersøgt for disse.

Kommentér på:
Min lille hunkat tisser i min dyne?

Annonce