{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.131 visninger | Oprettet:

hvad gør man {{forumTopicSubject}}

Min veninde bor under en alkoholiker som har mange katte og de er virkelig magre og fyldt med kopper min veninde giver kattene mad når de render rundt på hendes altan men vi har meldt overboen til dyrenes beskyttelse men de siger de ikke kan gøre noget selvom hunkatten får killinger som dør er de ligeglade min veninde elsker katte og kan ikke klare at se de har det så dårligt og vi har bare ringet så mange gange til dyrenes beskyttelse men der sker intet og de bliver tyndere og tyndere hvad skal vi gøre ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad gør man
  • #1   26. jun 2011 jeg havde nok taget kattene , når de var på min altan hvis det var mig .
    men, må man jo desværre ikke !

    beklager men kan ikke hjælpe smiley


  • #3   26. jun 2011 Åh hvor er det trist :0( prøv at kontakte alles dyr ret kan være de vil gøre noget :0/

  • #5   26. jun 2011 Okay prøver at gøre det den ene hankat er så mager at man kan se dens hofte og ribben og vi fodre denhver gang vi kan komme til det og den stakkels kat sluger næsten maden fordi den er bange for at man tager det fra den men vi vil virkelig gøre alt for at de bliver taget fra overboen

  • #6   26. jun 2011 Ja det er ikke altid at DB og lignende er lige hurtige. MEN vi har jo en lovgivning der i første omgang er designet til at "beskytte" mennesker. Privatlivets fred osv. Denne lov lagt sammen med at der desværre er nogle (faktisk mange) der udnytter at anmelde naboer for alt muligt, af den simple grund for at genere eller hævne sig på naboen, gør osse at de forskellige organisationer og politiet for den sags skyld efterhånden ofte trækker på skulderen af mange anmeldelser.
    Dette er selvfølgeligt ikke holdbart, for mange gange er der jo nettop noget om snakken. Politiet vil jeg nu ikke klandre i den forbindelse, de har for det første en lovgivning de skal agere efter og dernæst bliver de af økonimiske årsager nødt til at prioritere, hvad de tager ud til.

    Men jeg vil da anbefale din veninde at henvende sig til boligadministrationen hvor hun bor og de sociale myndigheder, så jeg engang har benyttet med succes i en sådan forbindelse. Eller fjern de katte i kan fange og betal for en human aflivning. Det er godt nok selvtægt, men jeg ville ikke tøve, selv om det gik ud over min egen pengepung og det rent faktisk ikke er min opgave at tage mig af andres katte.
    Vi kan råbe op og dyrepoliti og bedre lovgivning på området, men jeg tvivler på at det vil blive ret meget bedre. Det eneste vi som dyre-elskere kan gøre, er at stemme på et parti der har dyr på deres partiprogram.


  • #8   26. jun 2011 Okay mange tak for jeres indlæg har heldigvis bil idag så vi kan fjerne den hvis nattens værn vil tage imod den skal nok lige komme med en opdatering senere

  • #9   26. jun 2011 Kattens skulle der stå

Kommentér på:
hvad gør man

Annonce