1.977 visninger
|
Oprettet:
Kat løbet hjemmefra.. {{forumTopicSubject}}
Ja min kæreste og jeg sidder og er uenige. Jeg mener bestemt at vores ene kat har formået at smutte ud af vores køkkenvindue igår og kæresten mener bestemt at han er i lejligheden.
Jeg har ik set vores kat siden i går aftes og nu har jeg ledt alle steder mener jeg selv.
Prøvet med en dåse tun som får alle 3 katte til at komme frem men han valgte ik at komme frem derfor jeg er ret sikekr på at han er væk nu..
Hvis nu jeg har ret hvor lang tid ca vil/kan der gå før han vender hjem igen?
Ska lige siges vi bor i lejlighed så det er noget med at gå og holde øje med ham
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 3 Emner: 120 Svar: 957
Hvor langt ka han ca være gået?
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
Men ser du er online, var han da i huset, siden du har været online, lige siden du skrev du ville ud og lede.?
sep 2007
HAr været ude og lede og han er ik til at se.. Ka ik gå så langt da min fod er forstuvet.. Vi har desværre håndværkere overalt her ved vores bolig så han er nok løbet længere væk end jeg lige ka finde ham.. Beder kæresten om at cykle eller gå en tur og se om han ik ka finde ham..
dec 2009
Følger: 1 Katte: 3 Svar: 4
det er ikke sikkert han er til at finde før det bliver aften og stille
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
sep 2007
Der er nu lavet sedler som jeg venter på ka printes ud og så ska de hænges op
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Derudover har jeg fundet:
http://fals.dk
(link fjernet)
(link fjernet)
Tråden er her:
http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=67146
Pia D - Hvis det er nedenstående, du tænker på, så er det mig, der har forfattet det. Du må hjertens gerne kopiere:)
HVIS DIN KAT LØBER VÆK
Led efter katten - på alle tider af døgnet. (hav godbidder med)
Lad om muligt et vindue stå åbent.
Strø evt noget brugt kattegrus ud - især hvis det er en kat, der ikke er vant til at orientere sig udendørs.
Katten kan være blevet lukket inde et sted, så bed naboer tjekke skure, kældre o.lign. Og bed dem give besked til dig straks, hvis de ser katten i nabolaget.
Meld katten savnet hos de lokale dyrlæger og dyreinternat/kattehjem. Og hold øje med hvilke katte internaterne får ind. Nogle internater lægger billeder ud på nettet af senest indkomne dyr.
Sæt efterlysningsopslag (med foto af katten) op i lokalområdet.
Efterlysningsannonce i lokalavisen
Sæt efterlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk og www.forsvundnedyr.dk og hold også øje med fremlysninger.
Og efterlys på diverse kattefora.
Hvis katten er mærket, så efterlyses den (også) via katteregistrene.
Obs, der findes TO registre: Dansk Katteregister og Det Danske Katteregister.
http://danskkatteregister.dk/
http://www.katteregister.dk
Katten skal selvfølgelig være korrekt registreret (ejer, adresse, kontaktoplysninger).
Hold øje med fremlysninger i aviser, på nettet og opslag i lokalområdet.
Jeg håber i finder ham hurtigt og håber du er rar at opdatere tråden her, når han er hjemme igen.
Held og lykke
Pia
sep 2007
sep 2007
Søndag aften omkring kl 21.30 banker det på døren kæresten går ud og åbner og en af de andre naboer i opgangen ved siden af fortalte at han var ret så sikker på at det var vores kat der stod ude foran vores altan. Så han skyndte sig ud og lede i busken og ganske rigtig der var vores kat.. I en tyndere udgave og en noget hæs stemme men han er hjemme.. HAr haft dobbelt vagter de sidste to dage så har ik fået opdateret
sep 2007
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Kat løbet hjemmefra..